Terug naar overzicht
Naar Scherpenheuvel en regio rijden is geen probleem voor ons.http://www.discovideo.be/diensten/dj-discobar/dj-trouwf... mvg
Stephanie,Een dj die goed is voor de ene persoon is dan soms slecht voor een ander.Ik zou die dj eens bellen en vragen of je niet eens langs mag komen op een huwelijksfeest zo zie je meteen of hij goed is voor jullie feest. dj's en bruidskoppels maken daar meestal geen probleem van.
Inderdaad zoals Jacky zegt, eens persoonlijk contact nemen en alles op een rijtje zetten. Wat verwacht je? Afhankelijk van met hoeveel personen je bent, welke installatie wordt opgesteld? Luxe, of een compacte basis? Stopt hij op een bepaald uur en bijbetalen? Leeftijd en ervaring? Referenties? Zijn er een aantal feestzalen die de samenwerking voorstellen? Alleen de prijs vergelijken zou jammer zijn. Welke service verwacht je?
Nee ik volg niet enkel op prijs hoor maar dat was wel goed mee genomen natuurlijk. Ik verwacht iemand die weet het volk op de dansvloer te houden. Die weet wanneer er iets niet super aanslaat wat hij moet draaien om het doen lukken om iedereen te laten en blijven shaken. Da verwacht ik van een dj. Ook niet te veel gebabbel ertussen.