TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Angie
14-7-2009
|
8-1-2007 12:13:28
Hey Annabel,
Het is moeilijk om daar advies over te geven want muziek bestaat in zoveel genres dat iedereen wel een andere smaak heeft. Wij raakten het ook niet eens over de keus van onze openingsdans tot we eens samen in de auto naar de radio luisterden en Love's divine van Seal werd gedraaid, dat vonden we allebei mooi en dus zal het dat worden. Misschien is dat wel een ideetje, samen naar de radio luisteren en misschien vind je zo ook wel HET lied. Persoonlijk vind ik truly, madly, deeply van savage garden ook wel mooi en kiss from a rose van seal, i don't wanna miss a thing van aerosmith, nothing else matters van metallica, i swear van boys 2 men, we belong together van mariah carey, enz... Hopelijk helpt dit een beetje en vind je snel het perfecte nummer voor je openingsdans. Nog veel succes met de voorbereidingen en ik wens je een fantastische huwelijksdag toe!
Groetjes,
Angie 14/07/07
|
|
Sabine
31-3-2007
|
8-1-2007 12:26:57
Dag Annabel,
Wij hebben als openingsdans you are van Dolly Parton gekozen.
Nog veel succes in de zoektocht!
Sabine 31/03/2007
|
|
Sheron
2-2-2008
|
8-1-2007 13:08:27
Beste Annabel,
Ik ken je persoonlijke smaak natuurlijk niet maar ik en mijn ventje zijn Nick Cave fans en wij zullen 'Into my arms' als openings kiezen. Het is zeeeer mooi en schitterende pianobegeleiding...
Als je de tekst wil:
I don't believe in an interventionist God But I know, darling, that you do But if I did I would kneel down and ask Him Not to intervene when it came to you Not to touch a hair on your head To leave you as you are And if He felt He had to direct you Then direct you into my arms
Into my arms, O Lord Into my arms, O Lord Into my arms, O Lord Into my arms
And I don't believe in the existence of angels But looking at you I wonder if that's true But if I did I would summon them together And ask them to watch over you To each burn a candle for you To make bright and clear your path And to walk, like Christ, in grace and love And guide you into my arms
And I believe in Love And I know that you do too And I believe in some kind of path That we can walk down, me and you So keep your candlew burning And make her journey bright and pure That she will keep returning Always and evermore
|
|
Lieve
1-9-2006
|
8-1-2007 13:08:31
Hey,
wij hadden Gorecki van Lamb. De eerste minuten hebben we foto's van ons geprojecteerd en ongeveer in het midden van het liedje begonnen wij te dansen. Kippenvelliedje!
Groetjes, Lieve
|
|
Isabel
11-8-2007
|
8-1-2007 13:42:09
Hallo,
wij kozen voor het liedje 'Miracle' van Celine Dion. Het is niet echt gekend, het is een traag nummer maar wij zijn helemaal gevallen voor de tekst. Voor ons was het belangrijk dat de tekst mooi en betekenis vol was en vooral bij ons paste. Veel succes nog bij jullie zoektocht.
Groetjes Isabel 110807
|
|
Katrijn
1-9-2007
|
8-1-2007 13:46:03
"It's your love" van Tim McGraw en Faith Hill.
Is hier niet gekend...
En mijn vriend vindt dat toch niet leuk. Wij hebben ook een heel leuk liedje, maar dat geef ik niet prijs :-)
Hebben jullie samen geen liedje?
|
|
davida
8-9-2006
|
8-1-2007 16:33:11
hey
'you are' van dolly parton was ons liedje en is niet echt gekend
grtjs
|
|
Ann
4-8-2007
|
8-1-2007 17:42:13
Wij kiezen voor Push van Sarah McLachan. De tekst is voor ons heel toepasselijk :-)
|
|
annelies
9-6-2007
|
8-1-2007 18:47:03
Wij hebben 'Come away with me' van Norah Jones. Dat is zeker ook geen openingsdans die grijs gedraaid wordt. Annelies
|
|
Kelly
14-7-2007
|
8-1-2007 21:04:10
Hey,
Wij hebben enkele voorkeursnumers bij elkaar geschreven, moeten alleen nog het perfecte er uit zoeken: Have I Told You lately: Van Morissen From This Moment: Shania Twain Because You Loved Me: Celine Dion Engel Van M'n Hart: Marco Borsato You Are The Dream: Ilse DeLange
Veel succes nog!
Groetjes
|
|
Ingrid
16-9-2006
|
9-1-2007 10:21:12
Way of the World van Tina Turner - niet echt gekend maar echt de moeite om eens naar te luisteren - afwisselend traag en iets sneller en hele mooie tekst. wij zijn geen dansers maar het lukte perfect - succes
|
|
Patricia
|
9-1-2007 10:35:17
Hoi wij nemen So hign of Stay with you van John Legend. Is hier nog niet zo bekend, dus t liedje zal nog niet zoveel gebruikt zijn. Wij vinden t e mooie tekst en tis een mooi liedje.
Veel succ6
|
|
Katrien
18-8-2006
|
10-1-2007 12:46:27
Hey,
Wij namen Unforgetable van Nat King Cole. De tekst is veelzeggend en heb hem nergens in top 100 van openingsdansen gevonden...
|
|
peggy
14-7-2007
|
10-1-2007 19:20:16
hallo, wij trouwen op 14 juli 2007 en gaan waarschijnlijk Ronan Keating When you say nothing at al nemen als openingsdans, is wel een iets vlotter liedje maar een prachtige tekst. Veel succes met de keuze en geniet van JULLIE DAG. grtjs chantal
|
|
Annabel
16-2-2007
|
10-1-2007 19:43:50
bedankt allemaal voor jullie spontane reacties, ik ga de liedjes eens zoeken en beluisteren en laat zeker iets weten Annabel
|
|
an
|
10-1-2007 20:22:14
Wat denk je van 'like lovers do' van Heather Nova?
Je kan dit makkelijk bekijken op www.youtube.com
An
|
|
Véronique
20-7-2007
|
25-3-2007 0:30:41
het beste wat er is en maar kan zijn is thank you for loving me van BON JOVI vanessa 27.09.2003
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|