TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
|
11-2-2014 13:42:04
Ik vind dat iets typisch Amerikaans, die thema's en die kleuren! Dat moet toch niet! Wij hebben geen thema en geen kleur! We trouwen gewoon. De uitnodiging zal wit met lichtzilvergrijs zijn en ik ga wel zorgen dat de doosjes van de trouwbedankjes in hetzelfde schema zitten. Mijn trouwboeket in een kleur die ik graag zie: lichtroze en misschien iets feller roze ertusen. Mijn kleed ivoor, de bruidskindjes hun kleedjes ook, maar verder. Niks speciaal.
|
|
Dorien
22-2-2014
|
11-2-2014 15:51:40
Nou ik denk dat je wel iets moois kunt als je een thema hebt die typisch voor jullie is; bijvoorbeeld reizen, disney, lezen, tuinieren/bloemen, ... noem maar op. Maar als je niet zo direct iets kunt bedenken, zou ik het zelf ook niet doen. Wij hebben bijvoorbeeld twee kleuren die veel terugkomen maar geen thema....
Groetjes
Dorien
|
|
Vicky
23-5-2015
|
11-2-2014 18:08:17
Hey Carla, wij hebben ook niet echt een thema, maar het is een traditioneel super romantische feest. Alles in dan ook in de sfeer van de romantiek: bloemen, kleed, touwlocatie, versiering van de kerk,... Vrienden van ons touwen deze zomer en hebben Hollywood als thema gekozen. Hun uitnodigingen zijn in de vorm van een dvd, bedankjes zijn chips met hun foto op, tafelschikking hiervoor hebben ze films gekozen die ze graag zien. Dresscode: red carpet en op hun receptie hebben ze een kleine rode loper voorzien zodat de fotograaf van alle gasten een foto kan maken. hoop dat je hier wat aan hebt...
|
|
Charlotte
16-5-2014
|
11-2-2014 20:08:45
dat hoeft inderdaad niet, maar ik vond dat ook wel leuk. Ik heb als thema tiffany's. Van de juwelier tiffany & co en alles ook omtrent breakfast at tiffanys en al die toestanden zowat. Mijn kleuren zijn dus wit en turquoise. Ik twijfelde eerst tussen tiffany's en the wizard of oz. Vond ik ook heel leuk, met geel padje, houten wegwijzers, en alles in het smaragdgroen van de smaragdenstad. Er zijn zoveel thema's. Eens intypen op google, wedding themes. Heel veel inspiratie :) laat zeker wefen wat het geworden is !
|
|
Greet
24-5-2014
|
11-2-2014 21:53:30
Dag Carla,
Ik ben gek op thema's! Ik vind dat ze je feest karakter en wat speelsheid geven. wij hebben ook als kleur lime-groen en hebben thema appeltjes. Wij verkopen onze decoratie achteraf. Als je geïnteresseerd bent, stuur me dan een persoonlijk bericht.
Wij hebben ons thema limegroen/appels als volgt uitgewerkt: Hebben een save-the-date filmpje gemaakt met appeltjes: http://vimeo.com/75797014
Onze tafeldecoratie: keramische felgroene appeltjes http://shop.arnel.be/113702.html
Een 3D-appel memoblok als bedankje welke we zullen uitstallen op een ouderwetse houten ladder (planken tussen gelegd en dit gebruiken als schap.) http://i.ebayimg.com/00/s/NzU4WDcwMA==/$T2eC16hHJHIE9ny ...
En nu maar hopen dat hier niemand stiekem meeleest, want wil dit voor de genodigden wat geheim houden.
Groetjes, Greet
|
|
Karlijn
11-7-2015
|
12-2-2014 13:17:37
Dag Carla
Ik denk dat dit eigen voorkeur is. Mijn verloofde en ik werken ook met een thema: Alice in wonderland. Wij hebben meteen gekozen voor dit thema, past bij onze persoonlijkheid en er kan heel veel mee worden gedaan. Via Amerikaanse weddingblogs vind je erg veel inspiratie. Ik vind het persoonlijk ook makkelijker om decoratie, uitnodigingen, bedankingen... te vinden wanneer je een thema hebt, anders is er zo'n gigantische grote keuze.
Groetjes Karlijn
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
12-2-2014 16:02:17
Ik sluit me aan bij Lieve : typisch Amerikaans, doet me ook wat aan die programma's op Vitaya denken. Dus : hier geen thema, wel een topfeest met alles erop en eraan !
|
|
Lieve
|
14-2-2014 13:12:36
Dorothy, dan zijn wij een van de weinigen die niet echt een thema hebben. Ik ga nu ook niet iets zoeken om iets te zoeken. Tafels gaan gewoon een nummer hebben. Voor mij maar gewoon en als ik er dan ook een thema aan moet geven, dan zal het ook romantisch zijn (kleed, bruidskindjes, bloemen,....), maar welk trouwfeest is er nu niet romantisch? Hier ook gewoon een topfeest met alles op en aan. Gezien de feestzaal voor de decoratie en de bloemen zorgt, zitten we ook vast aan hetgeen zij hebben als tafellinnen en da's vrij traditioneel (vind ik niet erg), bloemenkeuze mogen wij wel doorgeven.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|