Terug naar overzicht
Hey,Dianna David maakt ook trouwkleden naar ieders wens. Mijn kleed heb ik van ergens anders maar voor mijn aanstaande gaan we waarschijnlijk wel naar haar broer (Guy David).Groetjes,Marie
Hey,
Dianna David maakt ook trouwkleden naar ieders wens. Mijn kleed heb ik van ergens anders maar voor mijn aanstaande gaan we waarschijnlijk wel naar haar broer (Guy David).
Groetjes,
Marie
Bedankt Marie, wist niet dat zij ook op maat maakte!Ik ga zeker eens een afspraak maken!Heeft er iemand nog tips?
Bedankt Marie, wist niet dat zij ook op maat maakte!
Ik ga zeker eens een afspraak maken!
Heeft er iemand nog tips?
Ik kan je maar één adres aanraden: November Styling. Ben zelf enorm tevreden van hun service en kwaliteit. Zeker een aanrader om een vrijblijvende afspraak te maken.Groetjes, Nele
Hallo,Ik weet niet van waar je bent, maar ik heb mijn kleed laten maken bij Fabienne Esprit uit Wevelgem.Ik ben getrouwd op 6 sept 2013, heb er mijn kleedje laten maken, onlangs huwde mijn broer op 31jan2014 en dan heb ik ook iets laten maken door haar.Als je wil stuur ik eens een foto. Ik ben heel tevreden over haar, mijn mama liet ook 2x iets maken.Groetjes
Hey Annelies,Bedankt voor de tip!De afstand is geen probleem, als ik iemand goed vind, ben ik bereid een eindje te rijden :)Je mag me altijd eens een foto doorsturen: trouw2014@hotmail.comMag ik vragen in welke prijsklasse zij zit?Alvast heel erg bedankt!
Hey Annelies,
Bedankt voor de tip!
De afstand is geen probleem, als ik iemand goed vind, ben ik bereid een eindje te rijden :)
Je mag me altijd eens een foto doorsturen: trouw2014@hotmail.com
Mag ik vragen in welke prijsklasse zij zit?
Alvast heel erg bedankt!
mailke net verzonden! ;)