Nu Online
Momenteel zijn er 628 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cadeau getuigen

11-2-2014 18:37:09
Wie geeft er een cadeau aan de getuigen? zoja wat geven jullie?
groetjes Julie

julie
30-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 656

debora
18-7-2014
 Meld misbruik11-2-2014 19:42:44

Wij gaan dat zeker doen!

Twijfelen nog beetje wat: misschien op het feest zelf een ontbijtbon en nadien een klein fotoboekje van den trouw oftewel een grotere bongobon...

Charlot
14-3-2014
 Meld misbruik11-2-2014 21:09:00

wij geven aan de getuige van mijn man een mand met vele vss soorten bier in, ook speciale, die drinkt enorm graag bier, mijn getuige denk ik ofwel wijn die kan daar enorm van genieten ofwel een mand met verzorgingsproducten

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik12-2-2014 15:53:07

Wij geven niets, het wordt bij ons gewoon niet gedaan.
Het is bij ons ook dat de getuige enkel een goedkeuring geeft op ons huwelijk, niet dat ze veel helpen met voorberedingen, dus komt een beetje "raar"over.

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik13-2-2014 22:31:44

Wij hebben ook niets gegeven.. Vond dat een beetje erover..

Ze moesten maar alleen hun krabbelke zetten hé :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...