Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen gezocht!

12-2-2014 8:25:21
Hallo allemaal,

Ik ben al heel lang op zoek naar mooie trouwringen.
Maar we vinden echt ons ding niet. Toch belangrijk aangezien ik hem voor de rest van mijn leven wil dragen.;-)

Mijn verlovingsring is een antieke vintagering met ronde diamant.
Ik had graag de trouwringen in een gelijke stijl gehad.
Waar kan ik hier best voor terecht? Regio Antwerpen!

Thx! Xxx

Bianca
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 928

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik12-2-2014 9:42:29

Wij hebben er van het merk breuning, is een Duits merk, maar ik weet niet waar ze dat allemaal verkopen. Bij ons had de juwelier in Bree dit merk. En natuurlijk weet ik niet of er iets bij zit wat jullie leuk vinden.

Anders moet je eens opteren om ringen te laten ontwerpen? Dan heb je wel zeker iets naar je zin, al weet ik natuurlijk niet wat de prijs daarvan is.

succes!

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik12-2-2014 9:43:57

http://www.breuningtrouwringen.nl/breuning_trouwringen_...

Ik heb het even op gezocht, op deze kaart staan de verkooppunten van dat merk. Je weet maar nooit.

Caroline
14-6-2014
 Meld misbruik12-2-2014 10:11:42

Hey Bianca,
Onze trouwringen komen van Ines B. in Lier.
Zij maakt haar ringen zelf in een atelier achter de winkel.
Mss dat je daar wel kan vragen voor een gelijkaardige ring in vintagestijl.
Succes met je zoektocht....
Liefs Caroline

Dakota
17-5-2014
 Meld misbruik12-2-2014 11:04:59

De onze komen van Emenel, een klein winkeltje in Antwerpen. Ze laten je verschillende voorbeelden zien en dan bestel je wat je wilt.

evy

Meld misbruik12-2-2014 11:50:29

Emenel is inderdaad een aanrader. Anders Eva Crauwels (kijk eens op haar Facebook, staat meer op dan op de site). Ze ontwerpt mooie stuks. De trouwring met smaragd op haar Facebook... to die for! :)

Karolien
5-4-2014
 Meld misbruik12-2-2014 15:12:45

Hallo,

Ik vond het ook erg moeilijk om trouwringen te vinden. Wij zijn uiteindelijk bij Marie Bénédicte terecht gekomen in Gent. Ik was echt wég van één van haar ringen! Ze heeft voor zichzelf ook een heel speciale, eerder retro, trouwring gemaakt. Je vindt haar werk op www.mariebenedicte.com
Succes met de zoektocht!

Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik12-2-2014 20:24:28

Dank je wel dames voor de tips. Ik ga ze zeker allemaal eens bekijken :-)

Christ

Meld misbruik12-2-2014 21:37:13

Fede di Oro...in Izegem, maar wel de moeite waard om es langs te gaan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...