Terug naar overzicht
Wij hebben er van het merk breuning, is een Duits merk, maar ik weet niet waar ze dat allemaal verkopen. Bij ons had de juwelier in Bree dit merk. En natuurlijk weet ik niet of er iets bij zit wat jullie leuk vinden.Anders moet je eens opteren om ringen te laten ontwerpen? Dan heb je wel zeker iets naar je zin, al weet ik natuurlijk niet wat de prijs daarvan is. succes!
http://www.breuningtrouwringen.nl/breuning_trouwringen_... Ik heb het even op gezocht, op deze kaart staan de verkooppunten van dat merk. Je weet maar nooit.
Hey Bianca,Onze trouwringen komen van Ines B. in Lier. Zij maakt haar ringen zelf in een atelier achter de winkel. Mss dat je daar wel kan vragen voor een gelijkaardige ring in vintagestijl. Succes met je zoektocht....Liefs Caroline
De onze komen van Emenel, een klein winkeltje in Antwerpen. Ze laten je verschillende voorbeelden zien en dan bestel je wat je wilt.
Emenel is inderdaad een aanrader. Anders Eva Crauwels (kijk eens op haar Facebook, staat meer op dan op de site). Ze ontwerpt mooie stuks. De trouwring met smaragd op haar Facebook... to die for! :)
Hallo, Ik vond het ook erg moeilijk om trouwringen te vinden. Wij zijn uiteindelijk bij Marie Bénédicte terecht gekomen in Gent. Ik was echt wég van één van haar ringen! Ze heeft voor zichzelf ook een heel speciale, eerder retro, trouwring gemaakt. Je vindt haar werk op www.mariebenedicte.com Succes met de zoektocht!
Dank je wel dames voor de tips. Ik ga ze zeker allemaal eens bekijken :-)
Fede di Oro...in Izegem, maar wel de moeite waard om es langs te gaan!