Terug naar overzicht
Hey hey Ik zou omschrijven welke soep het is, dan wat voorgerecht ze geserveerd krijgen. En voor het buffet zou ik zetten walking dinner van warme en koude gerechten ofzo.. En dan gewoon dessert buffet met of zonder huwelijkstaart..
Dag Lynn,Ik was misschien niet duidelijk. Ik zou het zo doen:- gerookte zalmtimbaal met avocado- aspergeroomsoep- warm buffet (zou dit graag anders omschrijven of geef ik hier de mogelijkheden?)- dessertenbuffet (eventueel anders te omschrijven)Bedankt!
Hallo Lies,Wij hebben hetzelfde, aan tafel geserveerd: voorgerecht en soepdaarna warm buffet en dan bruidstaart als dessert. Wij hebben dit zo omschreven op de menukaart: ***Zalmcarpaccio met pesto ***Agnes de Sorel ***Buffet:Varkenshaas met champignonsaus & Kabeljauw met dillesaus ***Bruidstaart
Ons buffet bestaat uit 3 vleessoorten met keuze uit 3 sauzen, vis met saus, 5 soorten groenten en 2 aardappelbereidingen...
ja wij hebben ook nog diverse groente en aardappelbereidingen, maar dat hoeft toch niet allemaal op de menukaart? Want er staan bij ons ook bordjes aan het buffet zelf.