Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu

12-2-2014 12:24:08
Goedemiddag allemaal,

Gisteren bespreking van menu gehad met de traiteur.
Het zal voorgerecht, soep, warm buffet en dessertenbuffet worden.

Voorgerecht en soep zullen we gewoon neerschrijven maar heeft iemand een idee hoe ik warm buffet en dessertenbuffet mooi kan verwoorden op de menukaarten? Vermeld je gewoon warm buffet of een opsomming van de keuzemogelijkheden?

Ik heb hier echt geen ervaring mee...

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 643

lynn
21-6-2014
 Meld misbruik12-2-2014 18:07:45

Hey hey

Ik zou omschrijven welke soep het is, dan wat voorgerecht ze geserveerd krijgen.
En voor het buffet zou ik zetten walking dinner van warme en koude gerechten ofzo.. En dan gewoon dessert buffet met of zonder huwelijkstaart..

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik12-2-2014 21:24:10

Dag Lynn,

Ik was misschien niet duidelijk. Ik zou het zo doen:
- gerookte zalmtimbaal met avocado
- aspergeroomsoep
- warm buffet (zou dit graag anders omschrijven of geef ik hier de mogelijkheden?)
- dessertenbuffet (eventueel anders te omschrijven)

Bedankt!

samantha
6-6-2014
 Meld misbruik13-2-2014 21:11:26

Hallo Lies,

Wij hebben hetzelfde, aan tafel geserveerd: voorgerecht en soep
daarna warm buffet en dan bruidstaart als dessert. Wij hebben dit zo omschreven op de menukaart:

Zalmcarpaccio met pesto
Agnes de Sorel
Buffet:
Varkenshaas met champignonsaus &
Kabeljauw met dillesaus
Bruidstaart

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik13-2-2014 23:04:11

Ons buffet bestaat uit 3 vleessoorten met keuze uit 3 sauzen, vis met saus, 5 soorten groenten en 2 aardappelbereidingen...

samantha
6-6-2014
 Meld misbruik14-2-2014 19:59:17

ja wij hebben ook nog diverse groente en aardappelbereidingen, maar dat hoeft toch niet allemaal op de menukaart? Want er staan bij ons ook bordjes aan het buffet zelf.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...