Nu Online
Momenteel zijn er 586 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog iets afvinken!

12-2-2014 16:27:42

Juij, ik ben daarjuist geweest bij een vriendin om mijn schmink en kapsel te doen. Het is echt super! Precies zoals ik het wou. Nu juist nog afwachten hoe lang mijn krullen in mijn haar gaan blijven zitten. Ik draag normaal geen schmink dus wou het zo naturel mogelijk en het is ook echt super gedaan. Ik ben echt blij.

En nu vanavond onze menu gaan proeven in de zaal. Dan kan ik alweer een paar dingen afvinken :)

Annekatrien
14-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 505

evy

Meld misbruik13-2-2014 10:18:25

En, zijn de krullen blijven zitten?

Charlot
14-3-2014
 Meld misbruik15-2-2014 15:44:11

ik had bij mijn eerste proefkapsel ook krullen, en moesten die dag juist weg, was echt kei mooi; maar de nadelen zijn er moet veel lak op om die lang te behouden, je kan di ook niet kammen, en na een paar uren gaan je krullen er uit en trekt je haar op niets meer en begint het te jeuken door de lak.... bij deze heb ik dan ook veranderd naar niet krul :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...