Terug naar overzicht
Ik zou het wel doen, ik vind dat sommige desserts wel wat op mekaar lijken (afhankelijk van hoe ze gepresenteerd worden- vb witte chocomousse-tiramisu) :)
Mijn toekomstige man zegt net dat we dit ook best doen! Omdat zo een dessertjes inderdaad op elkaar lijken...En uiteindelijk wil je toch niet dat ze de verkeerde nemen, niet lusten en laten staan he! Daar zijn ze dan te duur voor...Dus wij zijn ook VOOR kaartjes
Mijn toekomstige man zegt net dat we dit ook best doen! Omdat zo een dessertjes inderdaad op elkaar lijken...
En uiteindelijk wil je toch niet dat ze de verkeerde nemen, niet lusten en laten staan he! Daar zijn ze dan te duur voor...
Dus wij zijn ook VOOR kaartjes
Het is ten eerste praktisch en het geeft het buffet ook wel wat meer cachet! Ik zou het ook doen.
Dat moet ook niet god weet wat zijn he :) gewoon een mooi lettertype in word zoeken, printen en klaar!
Klinkt op zich wel leuk en logisch.... Had ik helemaal nog niet aan gedacht :o!! Misschien ook nog doen?
Ik zou het ook doen! Ik verkies als gast toch ook graag te weten wat ik neem, zodat ik aan tafel niet voor verrassingen kom te staan en het eigenlijk niet mag en het dessert dan toch maar laat staan. Dat zou zonde zijn.
Bedankt allemaal voor de reacties! Ik ga kaartjes maken in dezelfde kleur en lettertype als de uitnodigingen!Dorien, je hebt nog een week tijd dus je kan gerust nog kaartjes maken!
Wij gaan dit ook doen , zodat onze gasten niet telkens opnieuw moeten vragen aan de man achter het buffet wat er allemaal staat.