Terug naar overzicht
Hier aan het aftellen tot 17 mei en het komt inderdaad zeer dichtbij. Dringend wat zaken terug afvinken van het to-do lijstje :)
hier aan het aftellen tot 14 maart nog 28 daagjes dus haha,vent verschiet ook hoor nu dat het nog maar een goe 4 weken is ;)stress is er nog niet maar het wordt alsmaar spannender ;)
Hier is het aftellen naar 31 mei heb nog zoveel te doen en het zijn de kleine prutsen die zoveel tijd in beslag nemen he Wanneer sturen jullie jullie uitnodigingen op voor tegen dan of zijn die al verstuurd ?
Dag Tania,Onze uitnodigingen versturen we begin april; normaal wordt dit 6 à 8 weken voor het huwelijk verstuurd.Iedereen (of toch de meesten) zijn al wel op de hoogte van onze huwelijksdatum!Hier zijn het precies ook nog details die in orde moeten worden gebracht en daar kruipt wel wat tijd in hé.Aan iedereen nog fijne voorbereidingen!Groetjes,Annelies
Hey hey, Wij tellen ook af naar 24 mei want ook dat is onze trouwdag! Spannend he, maar heb er goed oog in, denk dat alles ongeveer in kannen en kruiken is. Gewoon de kleine details nog als kaars, gastenboek, riem voor husband, kleren kids, maar dat kan je vlug aanschaffen he. Hopelijk wordt het een zonovergoten dag. Wij trouwen in de namiddag, eerst stadhuis en dan voor de kerk en jullie?Groetjes!Mieke
Hier nog een 24 mei bruidje :-)Heb nog wat te doen / afwerken maar denk dat volgende maand alles klaar is Ik doe en maak bijna alles zelf en kruipt veel tijd/ werk in, :-)Moet alleen nog op zoek naar eenbakker voor de bruidstaart en dan zijn de grote dingen geregeld.Op het moment ben ik bezig. MetBruidsboeket , corsages, kerkversiering, bedankjes ,ringeding, gastenboek ...Eigenlijk al de prullerij wat je de laatste weken doet :-)Kledij van ons 2 is allemaal klaar, alleen de zoontjes moeten nog een wit hemd en all stars, maar wacht nog even, ze groeien zo snel :-)Ik hoop ook dat mijn papa hier boven voor zon zorgt die dag, dan is hij er ook een Beetje bij :-) GroetjesEn veel succes nog Wendy