Terug naar overzicht
Ik zou eerst dessert eten samen, dan dansfeest openen en dessert nog late staan zodat de mensen eventueel nog kunnen gaan als ze willen. Anders denk ik idd ook dat het dansfeest traag op gang gaat komen.groetjestanja
Bij een dessert en koffie, gaat praktisch iedereen er zich bij neer zetten.Ondertussen staat je DJ zijn beste tracks daar nutteloos te draaien...vermijden dus.Start het dansfeest gewoon later, want hoe vroeger je hieraan begint, hoe vroeger alles zal eindigen.Denk niet dat wanneer het dansfeest vroeg begint, er langer gedanst zal worden.mvg
wij doen na het dessert geven wij onze bedankingen aan iedereen en dan komt onze openingsdans en dan nodigt de dj iedereen op de dansvloer uit :)
Ik heb onlangs een feest gehad waarbij de dansvloer geopend was terwijl ze het dessert moesten nuttigen en dat is geen aanrader, een paar mensen staan dan op de dansvloer terwijl de rest netjes aan tafel gingen om rustig van het dessert te kunnen genieten, dat moet je ten allen tijde vermijden en jullie beslissen daarover en niet de traiteur!