Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

openingsdans en dessert

13-2-2014 18:12:03
We hebben in de week samen gezeten met de traiteur.

Ons avondfeest begint om 18u met aperitief tem 18u45.
Dan gaat iedereen aan tafel zodat we om 19u starten met het voorgerecht; om 19u30 soep en het hoofdgerecht zal gegeten worden tussen 20u30 en 21u30.

Traiteur stelt voor om dan de bruidstaart aan te snijden rond 21u45 en aan te kondigen dat het dessertenbuffet geopend is (taart wordt bij op buffet gezet). Dan kunnen we van hem om 22u beginnen met het dansfeest en kan iedereen dessert nemen als hij wil terwijl het dansfeest bezig is. Ik vrees een beetje dat het dansen dan niet echt op gang gaat komen. Wat vinden jullie?

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 658

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik13-2-2014 18:55:07

Ik zou eerst dessert eten samen, dan dansfeest openen en dessert nog late staan zodat de mensen eventueel nog kunnen gaan als ze willen. Anders denk ik idd ook dat het dansfeest traag op gang gaat komen.
groetjes
tanja

WWW.DISCOVIDEO.BE

Meld misbruik13-2-2014 19:13:41

Bij een dessert en koffie, gaat praktisch iedereen er zich bij neer zetten.
Ondertussen staat je DJ zijn beste tracks daar nutteloos te draaien...vermijden dus.
Start het dansfeest gewoon later, want hoe vroeger je hieraan begint, hoe vroeger alles zal eindigen.
Denk niet dat wanneer het dansfeest vroeg begint, er langer gedanst zal worden.
mvg

Charlot
14-3-2014
 Meld misbruik15-2-2014 15:36:29

wij doen na het dessert geven wij onze bedankingen aan iedereen en dan komt onze openingsdans en dan nodigt de dj iedereen op de dansvloer uit :)

Jacky

Meld misbruik17-2-2014 13:15:24

Ik heb onlangs een feest gehad waarbij de dansvloer geopend was terwijl ze het dessert moesten nuttigen en dat is geen aanrader, een paar mensen staan dan op de dansvloer terwijl de rest netjes aan tafel gingen om rustig van het dessert te kunnen genieten, dat moet je ten allen tijde vermijden en jullie beslissen daarover en niet de traiteur!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...