Terug naar overzicht
ik heb de mijne gewoon bij de i am gevonden en oorbellen bij victoria
Ik heb een halsketting van mijn grootmoeder; oorbellen en armbandje komen van bij veritas :-)
Ik krijg een halsketting van mijn ouders die ze zelf gaan ontwerpen en ik heb oorbellen gekocht in de juwelier waar we onze trouwringen hebben gekocht. Anders op de site van lemony vind je misschien iets?
Mijn dochter liet haar juwelen maken bij Dorien frutsels. Ze maakt juwelen volgens jouw smaak.
Mijn juweeltjes kwamen van bij Kralen-ma-nie in Zonhoven.Zij maken daar juweeltjes (van parels, de mijne waren swarovski en kwaliteitvol) naar jou eigen creatie. Dus heb je altijd iets unieks en volledig naar jou smaak.Maar dan moet je wel al van Limburg zijn :-).Hun website is www.kralenmanie.be.Ik kan hun enkel aanraden.Ik ben nog altijd heel blij dat ik bij hun mijn bruidsjuweeltjes heb laten maken.Ik had een ketting, een armband en oorbellen van het zelfde.Succes in je zoektocht.
de juiste website is www.kralenmani.be Sorry
Twice as nice is misschien het proberen waard?Het hangt zowat van seizoen tot seizoen af of er mooie dingen bij zijn, maar kijken kost niks ;)
Hey, ikw eet natuurlijk niet vanw aar je bent maar ik ben zelf van Aarschot en heb hier mijn keuze goed kunnen maken bij de winkel van Helga Verlinden. Zij heeft hele vrowuelijke juwelen, in alle kleuren, erg betaalbaar én unieke stukken. Er zat inmiddels heel wat in de collectie met witte of ivoorkleurige parels (op fijne, moderna manier verwerkt) en die heb ik gekocht. Geen echte parels maar mijn oorbellen kosten ook maar € 30 en de ketting € 60. En iedereen die ze gezien heeft vindt ze echt prachtig, me happy! :-)
to have & to hold heeft heel leuke en betaalbare juweeltjes voor bruidjes. even via google zoeken, ga je meteen de site vinden
is te zien welk budget je in gedachten hebt?en waar je woont?groetjes
is te zien welk budget je in gedachten hebt?
en waar je woont?
groetjes
Wauw, bedankt voor de vele reacties, dat wordt de komende dagen de websites bekijken en keuzes maken : ) Ik ben van West-Vlaanderen, Houthulst meer bepaald, maar om euro's te kunnen besparen rijden we graag wat rond hoor, mijn trouwkleed komt van antwerpen, de ringen van aarschot, en het kostuum van mijn husband in spé hebben we laten afkomen van Nederland :) De wereld is niet groot he als je met een auto kan rijden en beschikt over het world wide web!
Als je zilveren juwelen wilt die je later nog kan doordragen kun je altijd even kijken op de site www.biejoe.be of biejoe west-vlaanderen zoeken op facebook.Ik ben consulente bij dat bedrijf.Moest je interesse hebben, dan hoor ik het wel.Groetjes.
wij zijn van ingelmunster en hebben onze juwelen hier bij onze juwelier gekocht namelijk Evy d'or, ze heeft vele keuzes en vss prijzen ook bv zinzi mooie zilveren juwelen :-)
mijn juwelen komen van de kruidvat,weet tis geen echt,snap je,maar ik vind het mooi ;)
Misschien Givvit juwelen in Diksmuide. Veel keuze en niet duur. Als je gaat neem je best een foto van je jurk mee. Ik kreeg prima advies. Ze is ook eerlijk als het je niet staat. Zeker de moeite om eens langs te gaan.
victoria juwelen ;) ikzelf ben consulente :)groetjes