Terug naar overzicht
klant is koning; jij trouwt het is jouw kleed dat je hebt betaald; dus wat jij wil moeten ze ook doen, je moet je niet laten doen, anders moet je hen eens vragen of ze wel op de juiste plaats werken ;)
Jij hebt volledig gelijk Charlot. Ik weet als het bij mij niet eraf is dat ik daar niet weg ga voor het in orde is.Mijn vriendin is toen uit pure meserie vertrokken en mocht eigenlijk pas terug komen 4 dagen voor de trouw! Ze zei dat riskeer ik niet als hij er dan nog niet uit is.
ja idd; er zat redelijk wat tule in mijn sleep en ik vond dit zelf ambetant om er dan eme te dansen en zo, en die hebben dit zonder probleem uitgehaald. en is idd veel gemakkelijker ook, en ik had ook telkens de zelfde persoon om te passen en die alles wat ik wou, je betaald er tenslotte genoeg voor!
vanwaar komt jou kleed?
van la sposa in Roeselare als ook het kostuum van mijn man :-)
Kathleen, je kan daar zeker terug nr jouw verkoopster vragen, heb ik ook gedaan...
Super! Bij haar had ik echt een goed gevoel dus wil gewoon het zekere voor het onzekere nemen ;-)
Kathleen, mijn vriendin haar bruidsjurk kwam ook van Koonings, en daar moest ook heel wat aan gebeuren.Resultaat alles was echt PERFECT !!! Het was een prachtjurk volledig op haar lijf geschreven. Ik ga er zeker ook eens kijken hoor.