Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijkstaart

15-2-2014 21:51:41
Hoi hoi, weet iemand waar je een huwelijkstaart kan bestellen en die dat dan ook komen leveren? Liefst regio houthalen.Ben al op een paar plaatsen geweest maar heb er mijn twijfels over......

jessica
17-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 738

Sofie
2-8-2014
 Meld misbruik15-2-2014 22:13:22

Bakkerij brabanders in zonhoven?

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik16-2-2014 9:07:57

Taartistiek!! Zalige taarten. Google maar eens. Ik rij speciaal van antwerpen naar limburg voor haar taarten :-)

steven
14-6-2014
 Meld misbruik16-2-2014 18:41:22

Hey, bij sweet as cake in genk maken ze echt mooie en lekkere taarten!! Echt een aanrader! Zij heet Claudia faggio, je kan het wel terugvinden op het internet want ze heeft een site met voorbeelden en prijzen!! X kelly

ikke
28-2-2014
 Meld misbruik17-2-2014 20:46:17

Ik kan tarte maison in Koersel (Beringen) aanraden!

Ik heb al meerdere gelegenheden taarten van hun hand gegeten en ze waren allemaal even lekker en vooral mooi.
Voor onze grote dag volgende week heb ik ook een taart besteld bij hun. En ze leveren aan de zaal.

Het contact was ook heel goed, en je kan echt alles zelf kiezen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...