TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
15-5-2015
|
16-2-2014 9:18:33
Ik ken deze zalen niet dus kan je helaas niet helpen....maar je hebt wel een mooie datum :-)
|
|
jessy
1-8-2015
|
16-2-2014 14:12:08
De Cohibar ken ik niet...wel eens opgezocht op internet, wel tof met cocktails enzo! Foyer in Mechelen vond ik zelf ook wel tof, maar mijne aanstaande vond dit niet geweldig! Ook omwille van parkeergelegenheid in Mechelen, vaak betalend en vind dit eerlijk gezegd niet zo tof als onze gasten hiervoor moeten betalen! Wij trouwen in den Ast in Kampenhout > die hebben ook wel een grote zaal die wat industrieel/modern aanvoelt, wilden deze ook maar onze groep is daarvoor wat te klein, daarom hebben wij het zaaltje boven ... bij hen heb je ook niet alleen traditionele menu's...ook toffe buffetten.
grtjs
|
|
Lizzy
6-6-2015
|
17-2-2014 0:23:23
Ik ken de Cohibar vooral als een fijne cocktailbar (ben van Heist op den Berg) en de eigenaar (Jerry) als een aangename kerel! Gisteren kondigde een vriendin van onze bende aan dat haar huwelijksfeest daar zal doorgaan, ook omdat ze iets anders dan het traditionele willen en ... ze heel erg van Cuba en de sfeer ginder houden.
Zij wist te zeggen dat de uitbater zich meer en meer gaat richten op feesten ipv het standaard 'café-gebeuren. Er wordt momenteel een keuken gebouwd id. kelder en ze zijn bezig met de aanbouw van een groot terras (dat kan overdekt worden aan de achterzijde). Mijn vriendin gaat met een traiteur werken en kiest voor een walking dinner met tapas. Haar trouwfeest is op 6/9/2014, dus daarna kan ik wel wat extra info geven (is wel nog laaaaang natuurlijk ;)).
|
|
Karen
15-5-2015
|
27-3-2014 16:21:14
Hey,
Heeft er iemand ervaring met de 3 rivieren in Rumst als trouwlocatie?
Groetjes,
Karen
|
|
Lizzy
6-6-2015
|
10-9-2014 13:06:40
Zoals beloofd nog wat extra info ivm de Cohibar. Vorige zaterdag ben ik er naar een huwelijksfeest geweest en het was echt héél fijn :).
Vermits het een cocktailbar is, was het eerst een receptie van 1.5uur met allemaal cocktails. Je kreeg er eentje bij het binnenkomen, en eens de plateau op was kwam er een andere cocktail (waarvan je er ook altijd nog opnieuw eentje mocht gaan halen). Zo zijn er in totaal een 8-tal verschillende cocktails gepasseerd. Allemaal superlekker. Komt wel stevig binnen ook, hm :).
Het was goed weer, dus veel volk stond op het terras, dat niet overdekt is, maar wel heel gezellig enzuiders is ingericht (allemaal hoge, houten tafels en krukken), binnen zijn er lage tafels (die er ook staan als het gewoon een cocktailbar is), maar het is ook aangevuld met hoge statafels, naast de dansvloer.
De inrichting is top, maar dat zie je ook als als je gewoon eens gaat kijken natuurlijk, daarvoor moet er geen feest ad gang zijn, want daar veranderd uiteraard niets aan.
Het huwelijk was met een traiteur, ze hadden gekozen voor tapas. Dit was ook superlekker. Het buffet was wel lang wachten. Er is maar één buffet en er waren in dit geval toch 200 mensen, dus als je niet bij de eerste was, moest je wel even geduld hebben.
Maar door de cocktails was iedereen al zo in de stemming, dat niemand dat erg leek te vinden :-D!
Of het eten al dan niet lekker is, hangt dus af van de traiteur die je kiest. Bij ons was het in elk geval hééél erg lekker!
Eigenlijk zorgde de Cohibar hier enkel voor de dranken, de locatie en de bediening, maar dit was wel heel erg in orde. De Zuiderse sfeer die het bruidspaar wilde creëren was er helemaal. Ik heb mij in elk geval heel erg geamuseerd.
Als je eens wil afwijken van het klassieke trouwfeestgebeuren, is deze locatie zeker een aanrader.
Groetjes Lizzy
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|