Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

menu

16-2-2014 8:47:02
Hallo bruidjes
Ik trouw op 30 mei 2014 nog 102 dagen spannend!!
Volgende week geven we de menu door!
Wat geven jullie van menu?
groetjes

julie
30-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 549

Lieve

Meld misbruik16-2-2014 9:31:40

Wow, je gaat die menu snel doorgeven; ik trouw ongeveer een week later en ben daar nog niet mee bezig. Ik denk dat we ongeveer 6 weken voor de trouw de menu moeten gaan kiezen; zal wellicht een marktmenu worden.

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik16-2-2014 9:49:58

Wij hebben die vorige week doorgegeven !
Is wel geen menu aan tafel, maar een walking dinner wat we doen, maar het zijn toch 6 kleinere gerechtjes dat we gekozen hebben.
We hebben gevraagd wat ze allemaal kunnen serveren, ze hebben ons verschillende voorstellen gedaan, ook wat betreft de prijzen en daar hebben we dan uit gekozen.

Natalie
6-6-2014
 Meld misbruik16-2-2014 10:10:04

Op onze weddingparty zullen de gasten een tapasbuffet krijgen , hier kunnen ze gans de feest naartoe gaan en hun kleine hapjes gaan halen .

Evy
22-3-2014
 Meld misbruik16-2-2014 14:24:51

Wij gaan voor een wereldbuffet!
Met onder andere: Chili con carné, Texas short ribs, Gefruite dim sum en mini loempia met sun wha saus, Stoofschotel van kip uit Kenia, Oosterse scampivlinders... En nog heel wat meer :-)
Helemaal ons ding! :-D

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik16-2-2014 16:23:02

Mmmmm Evy, klinkt lekker zeg !!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...