Terug naar overzicht
't Fortje in Deurne, 't lepeltje in Duffel, Kaleidascoop in Mortsel.....
Inderdaad Els, eerst een zaal proberen vastleggen. Bekijk eerst even wat je qua catering wilt of hoeveel je eraan wilt spenderen.Dan weet je of je een feestzaal nodig hebt en of je een gewone zaal met tap moet huren.mvg
Of Hof ter Delft in Ekeren? Zij hebben ook een budgetvriendelijke feestoptie. Of het Strijboshof in Essen, zij hebben een leuke zaal voor een echte trouwfuif met een prachtig zicht op de velden en een vijver!
Idd eerst feestzaal. E ook fotograaf.groetjes
Voor een trouwfuif is Le Cirq in hoogstraten ook wel leuk. http://www.lecirq.be/
Als je gewoon een fuif wil doen, kan je dit in de volkslust in Merksem doen.
Wij hebben ook een trouwfuif in Le Cirq gehouden in Hoogstraten en was top. Niet de goedkoopste maar je krijgt er wel een prachtige zaal en topservice voor in de plaats.
@vanessa en Sabine: le cirq is inderdaad leuk, maar misschien toch wel wat uit de richting. @Pascale en Cindy: Volkslust en 't fortje staan inderdaad op mijn lijstje. @Silke: ik vrees dat - gezien foto's - Hof ter Delft en Strijboshof wat te duur gaan uitkomen maar het ziet er wel mooi uit. Essen is misschien ook wat ver.
Ben zelf al naar een trouwfeest geweest in Strijboshof, was een kleinschalig en lowbudget huwelijk. Was geen trouwfuif maar in de kleine zaal met kleine groep vrienden en familie eten. Het eten daar was niet wow maar zeker ok.Locatie vond ik heel mooi.Misschien toch maar eens informeren he. Kost niks en je weet maar nooit.groetjes
Hé Els, niet te snel denken dat iets duur is omdat het er duur of chique uitziet. Gewoon massaal prijzen aanvragen. Heb ik ook gedaan. En dan verschiet je soms dat zaken die een super goede reputatie hebben en als "duur" worden aangeschreven, best nog meevallen. Succes!PS: Toen ik jong was wou ik in CC De kaekelaar trouwen. Misschien ook nog een idee om daar je feest te geven. Geen idee van prijzen, gewoon vragen! ;-)
Bij ons kwam Strijboshof een pak duurder uit dan bijvoorbeeld E10hoeve of Hof ter Smisse. Ik was wel weg van de grote zaal en locatie. Is dit trouwens niet in Kalmthout i.p.v Essen?
Drieheem in brasschaat. Net vernieuwd en spotgoedkoop.
Strijboshof ligt idd in Kalmthout! Maar dat is denk ik niet wat ze zoeken hoor! Vrij duur en 'chique'. Geen geschikte locatie voor een fuif lijkt mij ;-)