Terug naar overzicht
Het eerste deeltje is inderdaad niet zo leuk. Maar laat het niet aan je hart/dag komen. Spannend. Nog maar 4 dagen. En al veel zenuwen. Nog veel succes voor de laatste 4 dagen. En al heel veel succes op je trouw. Genieten maar!!!!Liefs Caroline
Reuze veel zenuwen nu!Vandaag verzorging handen en voetjes + nagelsMorgen (dinsdag) definitief doorgeven keuze van wijnen en gastenaantalDonderdag tanning + bijwerken wenkbrauwen en het ventje afhalen van de pakken + rondbrengenVrijdag wegbrengen materiaal en bagage (zaal) & geven van nodige instructies + poetsen suite wagenEn dan zaterdag de grote dag...Dus het zijn geen grote dingen meer die moeten gebeuren, maar vooral heel spannende ;)!
Geniet ervan Dorien!Ik ben van plan om de week voor het huwelijk verlof te nemen om al die kleine details rustig in orde te brengen.Waar ben jij geweest voor tanning? Ik heb een heel bleke huid en ipv zonnebank dacht ik misschien aan tanning. Gaat de kleur niet af?Groetjes
Ik had de vrijdag sowieso al recup genomen, mocht ik nog meer te doen hebben had ik ook die donderdag genomen. Nu heb ik wel op het werk gecommuniceerd dat dit mijn 'uitbol' week is dus alles op punt stel en niet te veel extra werk ga aannemen ;)!! Ff afwachten of dit ook lukt natuurlijk.De tanning laat ik doen bij Pura Instituut te Geel. Echt super tevreden van, ik heb anderhalf weekje geleden al eens gaan testen en zie nog steeds wat bruin. Bij mij is er niets afgegaan na de eerste douche. Dus na de tanning 8 u gewacht om te douchen en daarna grondige douche, en sindsdien is er niets meer afgegaan. Voor die douche, een klein beetje verlies maar die kleren zijn na een wasbeurt weer helemaal spik en span. Dus ik ben helemaal pro!! Ik had echt zo'n vakantiekleurtje en heb er veel positieve reacties op gekregen!! Groetjes
Dan zoek ik het nummer op en ga ik ook een afspraak maken om te testen!