Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Op zoek naar gekleurde schoenen

17-2-2014 9:53:07

Hallo Iedereen ,

Ik heb dit weekend mijn trouwkleed gevonden. Nu ben ik op zoek naar schoenen , liefst turquoise schoenen met een hak van +/- 5 cm of iets hoger maar geen naaldhak , liever een bredere hak. Want ik ben niet gewoon om op hakken te lopen. Liefst niet te duur omdat ik ze nadien misschien toch niet meer zoveel gaan aandoen. Wie weet waar ik zo'n schoenen kan vinden ? Ik ben al in de torfs en berca geweest en daar was niks. Ik durf ze ook niet online kopen omdat je ze dan niet kan passen.Alvast bedankt.

Groetjes , Lieve

Lieve
30-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 677

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik17-2-2014 10:00:09

je kan ze online bestellen bij torfs om ze dan te passen in de winkel en passen ze niet of vindt je ze niet mooi , hoef je ze niet te nemen

Sanne
22-3-2014
 Meld misbruik17-2-2014 10:05:46

Hey Lieve,

Weet niet of er een winkel bij jou in de buurt is, maar heb mijn schoentjes bij Carmi gekocht en daar heb ik wel wat turqoise kleurige pumps en ballerina's zien staan.

Veel succes alvast met je zoektocht !

Silke
29-3-2014
 Meld misbruik17-2-2014 11:56:23

Mijn schoenen komen van Noë (winkel in de Hoogstraat in Antwerpen): Pumps in alle kleuren, maten, gewichten, soorten hak, ...

gerda

Meld misbruik17-2-2014 12:41:35

In de Rue de Brabant in Brussel. Hopen goedkope schoenwinkels...

Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik17-2-2014 18:21:17

Gabor heeft meestal ook verschillende kleuren en zijn zalig om aan te doen. Kosten wel rond de 90eur. Ik heb van de nieuwe collectie zilveren pumps gekocht met hak van 4cm maar ga ze achteraf wel afdragen.

Debby
31-12-2019
 Meld misbruik17-2-2014 23:25:01

Bij torfs hebben ze er ook momenteel van tamaris als ik me niet vergis

Femke
27-6-2014
 Meld misbruik18-2-2014 10:59:33

Misschien is het handig als je laat weten vanwaar je bent? Dan kan iedereen gerichter schoenwinkels voorstellen? (In Brugge en Gent zou ik bijvoorbeeld de Giraldo aanraden, maar misschien is dat niet zo relevant :).)

Het is momenteel ook nog een beetje vroeg voor zomerschoenen. Ze beginnen nog maar stilletjesaan binnen te komen. Ik weet niet wanneer je ze nodig hebt (eerste pas?), maar eigenlijk wacht je best nog gewoon een beetje. Zelfs online zijn er nog niet zo heel erg veel nieuwe collecties te vinden.

Enkele schoenmerken tips:
Fly London: vaak comfortabel, met felle kleuren en met bandjes zodat het makkelijker wandelen is
Miz Mooz: supercomfy en fel (nieuwe collectie is echter nog niet in het land)
Noë: is inderdaad ook handig als je een specifiek kleur wil (maar de hakhoogtes kunnen eventueel wel wat tegenvallen). Ik heb zelf bandjes nodig (dus geen open pump) dus heb ik dat maar afgeschreven. Maar als je echt het kleur in je hoofd hebt en een eenvoudige pump zoekt, is het echt wel de moeite om hier gewoon te kijken.

Trouwens over het online kopen: je kunt altijd proberen om schoenen van hetzelfde merk te passen in de winkel om de maat en de materialen wat in te schatten. In de meeste online winkels (bv. zalando) kun je volledig gratis schoenen terugsturen. Er zijn bijvoorbeeld mensen die onmiddellijk verschillende schoenmaten tegelijk bestellen zodat er zeker iets tussenzit dat past. De rest sturen ze gewoon gratis terug via de post.

Lieve
30-8-2014
 Meld misbruik18-2-2014 13:49:29

Hallo Iedereen ,

Ik kom van Nijlen. Ik moest mijn hakhoogte al doorgeven voor het maken van mijn kleed. Ik had gezegd dat ik voor een hakhoogte ging van 5 cm maar de meeste schoenen hebben een hakhoogte van 7 of 8 cm. Dus ik moet zo snel mogelijk mijn hakhoogte doorgeven.

Allemaal al bedankt voor jullie reactie.

Groetjes , Lieve

Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik20-2-2014 11:15:09

Wijnegem shopping center hebben ze apart een winkel van Tamaris, die hebben ook vaak heel mooie schoenen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...