Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wat nog te doen?

17-2-2014 14:58:43

Hallo

Het begint echt wel af te korten ... ik begin stilaan alles door elkaar te halen , dus wou even vragen of jullie weten wat er nog moet gebeuren

Deze week nog de laatste uitnodigingen weg doen

Nog een afspraak maken met de DJ

Nog 73 dagen te gaan

Hoe laten jullie de gasten weten waar ze zitten , zorgt de hoofdober hiervoor ?

We gaan enkel met tafelnummers werken , maar hoe laat je dat aan de genodigden weten ?

kelly
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 719

Niki
16-5-2014
 Meld misbruik17-2-2014 15:06:17

Wij moeten een lijst afgeven aan de feestzaal.
De namen worden dan afgeroepen per tafelnummer

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik17-2-2014 16:26:11

dus dan bij hun familienaam afroepen en dus niets afgeven aan welke tafel ze zitten

jessy
1-8-2015
 Meld misbruik17-2-2014 16:45:41

Bij ons is het nog lang wachten, maar dat weet ik al wel hoe ik dat wil :-D!
Wij zouden wel graag met kaartjes werken want zo namen laten afroepen is niet echt ons ding! > groot bord aan receptie/welkomst ruimte > daar moeten de genodigden hun kraslotje zoeken (hangt aan knijpertje ofzo) > er staat dan op 'naam genodigde' + 'tafelnummer/tafelnaam = verstopt achter krasgedeelte' > leuk voor de mensen want zeg nu zelf wie krast er niet graag een lotje :-) en zo weten ze innees waar ze moeten gaan zitten.

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik17-2-2014 16:48:05

dat is idd ook wel leuk ,

hoe heb je dat gedaan jessy

jessy
1-8-2015
 Meld misbruik17-2-2014 17:08:01

Wel dat moet in nog doen :-)...trouwen pas volgend jaar! Maar ben dat ergens tegengekomen op internet en vond dat echt wel een leuk idee!

jessy
1-8-2015
 Meld misbruik17-2-2014 17:11:28

ik had zo in gedachten...
-Een kaartje (formaat adreskaartje) in themakleur
-Bovenaan naam koppel of persoon Mr en Mevr.... (in mooi lettertype natuurlijk:-))
- daaronder kraszone met dan tafelnummer/naam (weet nog niet hoe we dat gaan doen)
- maar je moet blijkbaar zo met iets speciaal een kraszone kunnen maken...ik zoek het even op :-)

jessy
1-8-2015

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik17-2-2014 18:50:41

bedankt , ik ga dat eens overleggen met mijn wederhelft :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...