Terug naar overzicht
Hallo
Het begint echt wel af te korten ... ik begin stilaan alles door elkaar te halen , dus wou even vragen of jullie weten wat er nog moet gebeuren
Deze week nog de laatste uitnodigingen weg doen
Nog een afspraak maken met de DJ
Nog 73 dagen te gaan
Hoe laten jullie de gasten weten waar ze zitten , zorgt de hoofdober hiervoor ?
We gaan enkel met tafelnummers werken , maar hoe laat je dat aan de genodigden weten ?
Wij moeten een lijst afgeven aan de feestzaal.De namen worden dan afgeroepen per tafelnummer
dus dan bij hun familienaam afroepen en dus niets afgeven aan welke tafel ze zitten
Bij ons is het nog lang wachten, maar dat weet ik al wel hoe ik dat wil :-D!Wij zouden wel graag met kaartjes werken want zo namen laten afroepen is niet echt ons ding! > groot bord aan receptie/welkomst ruimte > daar moeten de genodigden hun kraslotje zoeken (hangt aan knijpertje ofzo) > er staat dan op 'naam genodigde' + 'tafelnummer/tafelnaam = verstopt achter krasgedeelte' > leuk voor de mensen want zeg nu zelf wie krast er niet graag een lotje :-) en zo weten ze innees waar ze moeten gaan zitten.
dat is idd ook wel leuk ,hoe heb je dat gedaan jessy
dat is idd ook wel leuk ,
hoe heb je dat gedaan jessy
Wel dat moet in nog doen :-)...trouwen pas volgend jaar! Maar ben dat ergens tegengekomen op internet en vond dat echt wel een leuk idee!
ik had zo in gedachten...-Een kaartje (formaat adreskaartje) in themakleur-Bovenaan naam koppel of persoon Mr en Mevr.... (in mooi lettertype natuurlijk:-))- daaronder kraszone met dan tafelnummer/naam (weet nog niet hoe we dat gaan doen)- maar je moet blijkbaar zo met iets speciaal een kraszone kunnen maken...ik zoek het even op :-)
gevonden :-)http://artmind-etcetera.blogspot.nl/2009/05/how-to-make...
bedankt , ik ga dat eens overleggen met mijn wederhelft :-)