Terug naar overzicht
Mijn trouwkleed komt van daar.Ik had echt een super vriendelijke verkoopster die mij heel goed geholpen heeft. Het eerste kleed dat ik paste, was direct prijs en is het dan ook geworden.Mijn kleed komt op een 1600 euro, maar er zijn ook zeker goedkopere en ook duurdere.
Hier ook een kleedje van cermo. Ik heb mijn kleedje in de uitverkoop gekocht. Heb ook een super vriendelijke verkoopster gehad. Had mijn kleedje meteen mee naar huis mogen nemen omdat ons mama het normaal wat ging verstellen. Maar nu waren er nog wat ongemakken op getreden. En ben hier terug mee naar de winkel gegaan en ze waren super vriendelijk en hebben zelf een oplossing gegeven. Al had ik mijn kleedje al mee naar huis. Ik vind het een echte aanrader!!!! Wat ik nog kan zeggen is dat je je eigen zelf ergens moet goed voelen en dat je je op de site niet mag vastpinnen op een kleedje. Want het kan zijn dat het jouw helemaal niet staat. (Heb dit zelf voor gehad)Succes met je zoektocht. Liefs Caroline
Ik heb mijn trouwkleed ook daar gekocht, moet nu binnenkort gaan passen. super content van de verkoopster daar en echt veel te veel keus.
Mijn kleed komt ook van daar! Ik had uiteindelijk twee kleedjes: eentje van 800 euro en eentje van 1.800 euro... de prijzen zijn daar dus wel uiteenlopend.Ik het begin hebben ze mij wel niet gevraagd of ik een bepaald budget had. Als dit belangrijk is voor jou, kan je dit mss wel best op voorhand meedelen. Je valt toch meestal voor het duurste kleed :-D Hoewel ik dat kleed van 800 euro ook supermooi vond.ook hier een supervriendelijke verkoopster. zeker de moeite.
Mijn kleed komt ook van daar! Ik had uiteindelijk twee kleedjes: eentje van 800 euro en eentje van 1.800 euro... de prijzen zijn daar dus wel uiteenlopend.
Ik het begin hebben ze mij wel niet gevraagd of ik een bepaald budget had. Als dit belangrijk is voor jou, kan je dit mss wel best op voorhand meedelen. Je valt toch meestal voor het duurste kleed :-D Hoewel ik dat kleed van 800 euro ook supermooi vond.
ook hier een supervriendelijke verkoopster. zeker de moeite.
Mijn kleed komt ook van Cermo!Super vriendelijke mensen en een top verkoopster die heel rechtuit en eerlijk was (heb ik het liefste). Ze dacht mee na en vroeg bij elk kleed wat goed was en wat minder was om zo me enaar het juiste kleed te navigeren.Ook de dienst na verkoop is top, heb al enkele keren gebeld en telkens even vriendelijk te woord gestaan!
Mijn kleed komt ook van daar!Wat ik super vind aan de winkel is die spiegel waarop ze de foto's van de jurken (terwijl je deze aanhebt) laten zien zodat je niet telkens opnieuw en opnieuw moet passen! Mijn jurk was op een half uur gekozen! Ik had eentje gezien op het internet en ik wou dat absoluut passen en het is het geworden ook. De jurk heeft een prijskaartje van 1250euro, waar er dan nog 140euro bijkomt voor de verstellingen.
ik ben ook heel tevreden van Cermo (toen nog Turnhout).Mijn kleed was er eentje van rembo styling:http://www.koonings.com/bruidsmode/rembo-styling/rembo-styling-beau/en kostte zonder vermaken 1700 euro !!
Slechte ervaring met Cermo. Absoluut af te raden voor bruidjes met een zandlopersfiguur. Ik kreeg de jurken "voorgespeld" en mocht ze in geen geval aanraken. Passen was geen optie.Een maatje meer is hier niet bepaald welkom en met een maatje meer wordt blijkbaar ook al maat 42 en verdere gerekend.Voor deze vrouwen sterk af te raden, tenzij je graag een eerste negatieve ervaring wenst mee te maken (zoals bij mij).