Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Twijfel stola of bont, of toch geen?

17-2-2014 20:02:30
Hallo,

Hier aan het twijfelen een stola ja of neen ? en dan wat voor een met bont of gewoon organza?

wij trouwen in oktober gaat het koud zijn of mss wel warm..

Heb woensdag mijn eerste pas gehad, prima in orde nu had ik al een stola aan gedaan gewoon in het organza maar ik twijfel toch wel ferm, heb ook al naar de bruidswinkel gebeld dat ik toch twijfel of ik deze nog kan afzeggen dit was geen probleem gelukkig,
wat hebben jullie?

christel
1-11-2014
Meld misbruik

Reacties: 18 | Gelezen: 1122

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik17-2-2014 20:09:46

Bont vind ik voor een echte winter bruid, december, januari en februari.

christel
1-11-2014
 Meld misbruik17-2-2014 20:12:36

peggy,

Ik dacht dit ook :)
maar iedereen vindt dit zooo mooi ;) maar ik weet niet of ik wel iets van die dingen wil dragen gaat dat niet storen..
en veel buiten lopen we niet receptie is binnen foto's is binnen paar buiten dus ik denk niet dat ik het super koud ga hebben ;)

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik17-2-2014 21:09:03

Ik zou ook niet voor bont gaan in oktober, maar een alternatiefje zoeken :)

ik trouw in september, en ik weet ook niet niet goed of ik zo iets al dan niet ga aanschaffen.
ik wil namelijk niet dat het er te tuttig uit ziet :p Kieskeurig, ja dat ben ik wel!

Het kan inderdaad nog erg warm zijn, maar als het dan frisser is, zoals je zegt, je bent niet erg veel buiten (ook ik niet)

Ik volg even!

Peggy
28-9-2013
 Meld misbruik17-2-2014 21:21:59

Wij zijn op 28/9/13 getrouwd en het was 25 graden 😄

Sarah

Meld misbruik18-2-2014 8:53:59

Ik trouw op 25 oktober en ikzelf en een groot deel van de suite kiest voor bont.... Persoonlijk heb ik er nog nooit over getwijfeld dat dit zou afsteken....

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik18-2-2014 9:06:17

Ik ben anti bond dus dat valt bij mij al af :)

En ik denk dat je door adrenaline het toch warm genoeg hebt.
Dus ik ga mij die kost + "last" van het steeds te dragen besparen en niks nemen. Vind het ook jammer van het kleed :)

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik18-2-2014 10:36:13

Ik wacht tot een paar weken op voorhand, ik ga voor een nepbontje :-) http://www.wed-shopping.com/nl/article.php3?productid=E...

lien
15-3-2014
 Meld misbruik18-2-2014 11:30:54

Ik trouw binnen 24 dagen en heb ook schrik om koud te hebben. Ik heb nu een organza dingetje. Maar ik ga in de auto een wit fleece dekentje leggen dat ik kan opwarmen als we onderweg zijn :D ik wil geen bont, dat past totaal niet bij mij.

annick
25-10-2014
 Meld misbruik18-2-2014 16:00:39

Ik ga op zoek naar een zomersjaaltje (die je voor €5 overal kunt vinden) in ivoor of zilver (komt voor in mijn kleed) en anders ga ik zelf aan de slag met mijn haaknaald. :)

christel
1-11-2014
 Meld misbruik18-2-2014 18:23:22

Ja ik weet het echt niet, was daar straks in veritas en zag daar een sjaal in het bont wel wit maar lijkt wat groot maar mss kan ik hem in korten ;)
zo moeilijk weet wat ik wil maar ja gaat dat wel staan of gaat dat niet te veel worden...

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik18-2-2014 23:39:30

Ik deel de mening van Kim !
Ik wacht gewoon een paar weken op voorhand af en ga dan wsch ook wel voor een nepbontje... :-)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik22-2-2014 21:18:50

hier nog 19 dagen te gaan,en weet het lijk ook niet hoe het zit met het weer,midden maart is het ook nog niet echt lenteweer hee,tis er lijk tussen :p
ik heb een simpele bolero van de appel's en een stola of hoe je da noemt een soort doorschijnend sjaaltje die ik kreeg van de verkoopster van de bruidswinkel :) weet niet welke ik moet dragen,of helemaal geen,want mijn jurk is met spaghettibandjes.
dus ik zal wel zien,gewoon hopen dat het mooi weer zal zijn ;)

christel
1-11-2014
 Meld misbruik22-2-2014 23:23:40

Idd niet makkelijk hè, dat weer hier weet je nooit.
De stola hier was redelijk duur daardoor twijfel ik ook.
Ik heb nog even om rond te kijken maar ja waar vindt je witte stola's... Buiten een bruidswinkel.

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik23-2-2014 13:21:46

Christel, heb je ergens in je buurt een winkel van Anne - Sophie Smartshopping ? Daar kan je zowel kleedjes als accesoires (schoenen, handtasjes, vestjes, sjaaltjes, ...) kopen voor max €150. Toch wel eens de moeite waard om te gaan kijken :-) !

christel
1-11-2014
 Meld misbruik23-2-2014 21:13:04

http://www.poirier.nl/Bolero%27s/Schouderbolero-Marabou...

wat vinden jullie hier van? de prijs heb ik aangevraagd in een bruidswinkel van poirier :)

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik24-2-2014 0:34:53

Mooi ! Daar zou ik ook wel voor willen gaan :-)
Net warm genoeg voor de killere oktober-dagen maar niet al té warm !

Marthe
20-9-2014
 Meld misbruik17-4-2014 16:47:14

Hoi, hebben jullie al verder nagedacht over het bolero-vraagstuk? Ik zit met hetzelfde probleem. Ik krijg nogal snel koud en we trouwen eind september, dus ik zou wel iets willen voorzien.
Wat denken jullie van een gekleurd, gebreide bolero zoals deze? http://www.hobbydoos.nl/patroon/6154/bolero

christel
1-11-2014
 Meld misbruik17-4-2014 18:22:59

Hey, die hebben wel iets mooi :) welke kleur zou je nemen?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info