Terug naar overzicht
Hey Inge,Ben jij Inge van Ronny toevallig? Want jouw pastoor-verhaal (van Merksplas??) komt me heel bekend voor... Hihi!Wij hebben gewoon een andere priester genomen, en de eigenlijke pastoor deed daar (tegen alle verwachtingen in) helemaal niet moeilijk over! Hij was wel aanwezig tijdens de viering (en op de video zie je hem dan wel eens met zijn hoofd knikkebollen), maar heeft niet gelezen of iets gedaan.Het geld was uiteraard wel voor hem...Ga het gewoon vragen: een nee heb je, een ja kan je krijgen!Ik denk da je zelfs ook in een andere parochie kan trouwen als je da ècht wil...groetjesVeerle
Jep Veerle, it 's me! Ik bel nog wel es om vanalles te vragen over dat pastoorgedoe. Was al helemaal vergeten dat jullie een andere hadden gehad. Dat was wel een goeie, hé. Want ik heb jullie misboekje vorige week uit de kast opgevist om het nog eens te lezen en dat was echt wel mooi, hé. allez, tot mails of kijks...Inge.
Bel me maar op!
Trouwens nog vergeten...: proficiat!!!
Ik zit ook met een vervelende pastoor die totaal geen gevoel kan uiten en die ook enkel voorleest en niets van zichzelf erin legt. Daarom laten wij hem zo min mogelijk zeggen en lezen zodat hij niet te veel ons mis kan verprutsen en voor de rest moeten we er ons maar bij neerleggen...groetjes, Lieke22/06/07