Terug naar overzicht
Hallo, ik heb daar in het begin ook naar op zoek geweest en kwam dan telkens uit bij parochiezalen of soort scoutslokalen....Was niet echt mijn ding dus uiteindelijk toch voor een feestzaal met catering gegaan.Eventueel Kaleidascoop in Mortsel?succes!Wij trouwen een dag voor jullie!! Spannend!
Is inderdaad ook niet zo mijn ding zo'n parochiezaal. Hadden iets moois gevonden voor receptie en trouw. Maar voor de feest echt lastig. Want waar de receptie zou kunnen doorgaan moet het om 21 uur al stil zijn :(
Parochiezaal Drieheem in Brasschaat is echt een aanrader! Het is helemaal vernieuwd en lijkt nietop een parochiezaal. Het is goedkoop en de drank ook. Je vindt foto's op internet.
Lerenveld Lint. Met welke cateraar werken jullie? Ik ben van aarstelaar...en ook nog op zoek. Groetjes en succes!!
Hebben ondertussen de zaal en locatie gevonden. Oudfort in hoboken
@Elke, ik was net ook aan het kijken bij outfort! Op de foto's ziet het er heel leuk uit! Ben jij al in het echt gaan kijken? Hoe was dat?Mogen jullie jullie eigen catering doen?Ik ben heeeel benieuwd!
Wij zijn al gaan kijken en we hebben meteen ook vastgelegd. Is met catering van hun. Maar is echt nog schappelijk qua prijs en alles is aanpasbaar. Ze doen ook veel moeite voor de mensen. Zo gaan ze ook een kinderhoekje maken, want er gaan ook enkele kindjes zijn. Ik kwam er nog maar binnen en was meteen verkocht. Tis echt de moeite :)
Oke! Super! Dan ga ik ook maar eens een afspraak maken! Mag ik vragen hoeveel je betaald per persoon voor de catering. (je moet daar niet op antwoorden hoor, als je dat liever niet doet)