Terug naar overzicht
Dat is pas in oktober dacht ik?Greetz,Christ www.christvilez.be
Dat is pas in oktober dacht ik?
Greetz,
Christ
www.christvilez.be
Oktober of november, maar mischien is het beter om te wachten om iets vast te zetten zoals vervoer, dj.... en eerst eens zien wat de beurs te bieden heeft, maar ik hoor van iemand dat roeselare niet zo'n mooie beurs heeft en weinig bezoekers telt.
Je kan misschien al in die periode naar die in Brugge gaan. Daar vond ik het in ieder geval de moeite. Maar om nu te wachten tot dan om dingen vast te leggen zou ik toch niet doen. Als je een beetje rondzoekt vind je uiteindelijk vervoer en een goede dj ook online of via het forum.
Je kan ook veel inderdaad online vinden... ook op dit forum! Niet alle handelaars staan op zo'n beurs... online vind je ze wel allemaal :-)
wij zijn dit jaar naar de beurs te Kortrijk geweest, ik had er veel meer van verwacht. uiteindelijk zijn 60% van de standhouders fotografen... Wij hebben er in elk geval niet het gevoel gehad dat we nu wisten wat er ons te doen stond en wie/wat we dienden te boeken...
Wij zijn afgelopen maanden naar zowel die in Roeselare als die in Kortrijk geweest en vonden die in Kortrijk wel veel meer de moeite.Die in Roeselare was nog maar de eerste editie, dus het was wellicht wat zoeken voor de organisatie.Voor ons was het niet zo interessant, omdat we de meeste dingen al hadden. Maar wel leuk om de sfeer op te snuiven!
Wij deden de 3 beurzen dit jaar: Brugge, Roeselare en Kortrijk. Brugge vond ik veruit de beste beurs, Roeselare vond ik echt de moeite niet. In Brugge kan je ook gratis make-up testen en je haar eens laten doen. In Kortrijk kan je dit ook voor een klein bedrag. In Roeselare is dit er niet.