Terug naar overzicht
Ik ben grote fan van glitzy secrets! Betaalbare mooie haaraccessoires. Ik koos voor een Haarkam, mijn haar was opgestoken en de kam maakte het echt af.
al 2 x hier besteld en super tevreden http://www.yassieraden.nl/haaraccesoires.html
Op etsy.com kan je heel mooie spelden en haaraccessoires bestellen! Alle prijsklasses.
Ik heb een kammetje gekocht in de bruidswinkel waar mijn kleed vandaan komt voor mijn trouw, maar ga het toch niet gebruiken. Het is nog nooit gebruikt. Als je interesse hebt stuur ik je wel een foto door. Het heeft witte bloemetjes en pareltjes. Het is opvallend maar niet groot of bombastisch. Ik vind het vooral mooi aan de zijkant van je kapsel wanneer je een beetje een 'schuin opgestoken' coupe hebt.
Ik heb al dingen besteld via glitzy secrets en light in the box, ik ben van beide super content!
LiseV ik heb wel interesse, kan je een foto sturen naar kim.c@telenet.be? Groetjes,Kim
Lise, ook naar mij mag je gerust een foto sturen.Jessiborgt@hotmail.Com
Ik laat het mijne maken bij een hoedenmaakster die samenwerkt met de ontwerpsterZo kan ze het volledig aanpassen aan mijn kleed. (Brugge)Mss een idee om in jou buurt eens rond te kijken
Ik heb een besteld van light in the box en tis super mooi, alleen ben ik van kapsel veranderd en nu zal ik het dus ook niet gaan gebruiken...Tis met steentjes, 3 bloemen, echt wel mooi.Ik wil ook wel fotos sturen als iemand interesse heeft?
@Claudia, stuur gerust maar foto door. jessiborgt@hotmail.com
Ik ben dus op zoek naar zoiets...
Jessica (naamgenoot:-)), ik heb dezelfde smaak als jij, ik ga binnenkort naar mijn kapper voor de 1ste proef en ga deze foto laten zien. Vind het prachtig en het haarsieraad maakt het echt af! Dus ben zoals jij op zoek naar zoiets van op de foto, ik blijf dus meevolgen :-)
Oei dan heb ik iets heel anders Jessica, maar kijk eens op light in the box, daar vind je mss wel zoiets?
@ jessica: ook toevallig :-)Mocht ik zoiets vinden, ik hou je op de hoogte!
Een kapper heeft mij een winkel aangeraden voor betaalbare en mooie haaraccesoires voor bruidjes. Een winkel op de abdijstraat naast de schoenenreus.