Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Overtollige kilootjes :)

18-2-2014 19:55:27
Medebruidjes,

Wie van jullie wil ook graag nog wat extra kilootjes kwijt?
Ik ben vandaag terug begonnen met start to run en let echt wel op m'n eten na 18u niet meer eten, zou graag 4 kilo lichter zijn tegen 7/5 m'n tweede pas :)
Iemand nog tips?

Heel veel succes voor iedereen

X Vero :)

veronique
28-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1060

caroline
14-6-2014
 Meld misbruik18-2-2014 19:57:05

ja wil dat ook wel graag , een paar kg eraf , alle tips ook welkom

Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik18-2-2014 20:22:27

Infraligne of bodystyling is heel efficiënt. Is eigenlijk alletwee hetzelfde. Mijn zus heeft dit gedaan en werkt echt!

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik18-2-2014 20:22:43

Diëtiste! Ik ben 8kg kwijt en ze blijven weg!!!!
Zoveel moet ik niet eens laten, gewoon meer fruit en groenten.
Wordt zelfs een deel terug betaald van de ziekenbond. Afhankelijkheid van welke en krijg je verschillende bedragen terug.

Groetjes

Lieve

Meld misbruik18-2-2014 20:31:50

Ik ben vandaag ook een beetje begonnen. Ik probeer vooral geen gesuikerde dranken meer te eten en ook geen koekjes. Moeilijk hoor. Sporten daar moet ik nog mee beginnen. Ik ben helaas niet zo sportief meer.

Ik wist dus niet dat je nog mocht afvallen na de 1e pas.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik18-2-2014 20:54:36

Weight watchers!!! Op 2 weken met de nieuwe easy start -1,7 kg en dan nog af en toe eens gesnoept :-) in totaal nu al -3,4 kg

Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik18-2-2014 21:03:54

Inderdaad Kim, weight watchers !!
In een mum van tijd -7kg, terwijl ik -5kg in gedachten had !
Het gemakkelijke aan dit dieet vind ik dat je nog je sociale leven kan hebben en dat je niet altijd "nee" moet zeggen.
Niemand, buiten hubby dan, heeft geweten dat ik met de weight watchers bezig was !

Emmy
4-7-2014
 Meld misbruik18-2-2014 21:04:06

@Kim, doe je dit online of ga je naar de cursus?

nella
28-5-2014
 Meld misbruik18-2-2014 21:16:25

Het Pascal Naessens boek heeft bij mij ook goed geholpen. Ik eet geen brood meer (en ik heb geen honger) Eet elke dag fruit ontbijt(3 soorten fruit) met zaden(sesamzaad, lijnzaad, zonnebloempitten, pompoenpitten) en platte magere kaas en 's middags verschillende salades, groentenschoteltjes. Ik eet 's avonds wel nog pasta of aardappelen, maar eet niet meer zo grote portie's. Ik zondig af en toe met een stukje chocolade of iest anders, maar overdrijf niet. In het weekend durf ik al eens een boterham te eten, maar ook met mate. Tussendoortjes zijn: véél noten, gedroogd fruit of een rijstkoek. En ik drink zeer veel water, juist 's avond durf ik al eens een glaasje cola zero te drinken.

Ik hoop dat je er iets aan hebt, succes!

Natalie
6-9-2014
 Meld misbruik18-2-2014 21:49:21

Ik ben ook met bodystyling bezig. In januari begonnen en nu al -4,5kg kwijt. Dat is wel in combinatie met een gezond eetpatroon (en zondag = zondigdag :) ). Af en toe zijn er moeilijke momenten maar tot hiertoe lukt het wel.

Jody
4-7-2020
 Meld misbruik18-2-2014 22:55:18

Gewoon op je eten letten en veel water drinken. Wij gaan ook twee keer per week wandelen. Ik ben al 2 kg kwijt, het is wel op 4 weken, maar ze zijn eraf. Wij eten ook ni meer na 20u.

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik18-2-2014 23:49:50

Hier let ik vooral op mijn eten volgens de idee van de Weight Watchers ... uiteindelijk na een maand tussen de 2,5 à 3 kilo kwijt. Hopelijk blijft die trend zich de komende maand voortzetten.
Naast dit doe ik ook wel aan sport: één uur per week Zumba, één uur per week BBB en één uur per week dansen met mijn toekomstige man :-)

Niki
16-5-2014
 Meld misbruik19-2-2014 9:10:05

Gezond eten en minstens 4uur per week sporten!
Is en blijft het enige dat echt resultaat geeft :-)

lien
15-3-2014
 Meld misbruik19-2-2014 9:42:00

Ik ben nu een dikke 11kg vermagerd en dit helemaal op mezelf. Ik snoep bijna niet meer, ik eet nu joghurt of een rijsttafel ( wel met chocolade op anders kun je evengoed isomo eten :D ) . Van cola of zo heb ik geen last ik lust dit niet en drink altijd water.
Waar ik nu wel op let is dat ik om de ... Tijd iets eet. Dat houd de spijsvertering in gang en daarvan vermager je sneller.
Verder ga ik 1 keer in de week een uurtje zwemmen.
Ik ben blij dat ik van die extra kilootjes vanaf ben, ik voel echt het verschil, ik heb nu veel meer energie.

Marjan
14-6-2014
 Meld misbruik19-2-2014 10:41:36

Dag,

Ik ben ook met weightwatchers bezig. Ik ben 6 kilo kwijt. Waarvan ik op 2 weken tijd dankzij de easy start 3 kilo kwijt ben. Het is heel simpel! Ik ben iemand die absoluut niet makkelijk afvalt maar WW is het enige dat bij mij werkt. En ik heb al veel geprobeerd!
Ik hoop tegen de trouw nog een 8 kilo kwijt te zijn (zeker!) maar dit is haalbaar want WW heeft als doel om elke week -0,5kg tot -1kg af te vallen en dit zonder dat je dingen moet laten.
Ik heb een combipass, dit is zowel via internet als naar de cursus gaan. Ik ga naar de cursus puur zodat ik een stok achter de deur heb, en je krijgt handige tips mee!

Groetjes

Marjan

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik19-2-2014 11:29:54

Ik ga naar de cursus en ook online dus ik heb de combipass. Ik heb het eerst alleen online geprobeerd maar dat werkt niet voor mij. Ik heb die sociale controle nodig en ze geven er super tips om toch slank te snoepen :-) Zalig vind ik dat!!

Succes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...