Terug naar overzicht
Hey,Wij hebben na lang twijfelen toch een ceremoniemeester genomen en hebben met hem zo toch al een en ander besproken. Wij zaten ook met dezelfde vraag... Hij vertelde ons dat we moesten doen zoals wij dat het liefste hadden. Mijn vriend gaat nu met zijn mama binnen en ik met mijn papa... Wij trouwen niet voor de kerk en op deze manier geven de ouders de kinderen toch ook weg.Wat de suite betreft: mijn mama en mijn vriend zijn papa komen samen binnen en dan de getuigen met partner. De rest volgt vanzelf... We willen het ook nog een beetje los hebben. Ik hoop je een beetje geholpen te hebben...Succes nog met de voorbereidingen!Groetjes
Hallo,Kijk eens op de site:http://www.ceremonyguide.com/Pages/NL/Ceremony/Dossiers... Bij ons wordt 't:Optocht naar de kerk :Dames lopen rechts van hun man, behalve de bruid!!! 1. de grootouders gaan binnen gaan zitten 2. de broers en zussen die geen getuigen zijn 3. de getuigen 4. moeder van de bruid en vader van de bruidegom 5. bruidegom en moeder van de bruidegom 6. bruid en vader van de bruidIntrede in de kerk :2-4 van de optocht zullen een erehaag vormen achteraan de kerk en wij (5-6) zullen dan daar weggegeven worden door onze ouders.Dames lopen rechts van hun man, behalve de bruid!!!Daarna om naar voor te gaan: 1. bruid en bruidegom 2. vader en moeder van de bruid 3. vader en moeder van de bruidegom 4. de getuigen met partner 5. de broers met partner 6. de genodigdenVerlaten van de kerk :Dames lopen rechts van hun man, ook de bruid!!!De genodigden verlaten eerst de kerk en daarna: 1. bruidegom en bruid 2. vader en moeder van de bruid 3. vader en moeder van de bruidegom 4. de getuigen 5. de broers en zussenGroetjes,Ilse12 mei 2007
en... de bruid zit links van de man in de kerk.GroetjesFreddy
Alvast bedankt voor de raadgevingen!Agneta31 03 2007