Terug naar overzicht
Wat was jullie lied bij het binnenkomen wanneer alle gasten al aanwezig waren?
Ik denk dat wij gaan voor bruno mars :-) marry you
mogelijke liedjes gevonden :-) Snowpatrol - Just Say YesFrank Sinatra - Love & MarriageU2 - Beautiful DayTen Sharp - YouDolly Parton/Whitney Houston - I Will Always Love YouPercy Sledge - When A Man Loves A WomanShania Twain - From This Moment On (with Bryan White)John Denver - Annie's SongWet Wet Wet - Love is all aroundRene Froger - This is the moment (uit de musical Jekyll & Hyde)Bryan Adams - (Everything I Do) I Do It For YouBruiloft Máxima en Willem Alexander, Adiós Nonino - Carel Kraayenhof/ Ástor PiazzollaGodley and Creme - Wedding BellsBløf - Alles is liefdeMendelssohn Hochzeitsmarsch Wedding MarchThe Bridal Chorus (Here Comes The Bride/ Daar Komt De Bruid) - Richard WagnerQueen - The Wedding March (Soundtrack Flash Gordon)Chicago, Peter Cetera - You're The InspirationDiana Ross en Lionel Richie - Endless LoveVan Morrison - Have I Told You LatelyJohann Pachelbel - Canon in D majeurDixie Cups - Chapel Of LoveBruno Mars - Marry youBZN - Wedding Bells
Super! Dank je
Back eyed peas - I gotta feeling
Kim, bij het binnenkomen in feestzaal mag het toch wat fellere muziek zijn. Ik zou bijvoorbeeld Johan Pachelbell, canon in D niet nemen. Dat is goed als intrede in de kerk, maar niet om een feest te starten; zou ik niet doen. Zo zitten er trouwens nog een paar trage tussen. Mijn liedje staat niet tussen het lijstje; het is er eentje dat mijn dochters meezingen.
Kim, bij het binnenkomen in feestzaal mag het toch wat fellere muziek zijn. Ik zou bijvoorbeeld Johan Pachelbell, canon in D niet nemen. Dat is goed als intrede in de kerk, maar niet om een feest te starten; zou ik niet doen. Zo zitten er trouwens nog een paar trage tussen.
Mijn liedje staat niet tussen het lijstje; het is er eentje dat mijn dochters meezingen.
Wij willen ook een "heftige" intrede hebben :D Wat weten we nog niet , nog tijd genoeg ...
Hey,Wij hebben als thema new york ( een deeltje van honneymoon) en kiezen als intrede voor feestzaal. Frank Sinatra " new york new york"
Wil je het heftig, dan moet je net als ons kiezen van 'are you ready' van AC/DC. Wanneer je eens naar de tekst luistert, zul je merken dat het wel van toepassing kan zijn op een geweldig feest! Wij zijn fan!
Hier ook nog geen idee , hier is euphoria van loreen ook een mogelijkheid ... Aangezien ik lang op deze dag heb gewacht
Wij zijn aant denken om de theme song van Mission Impossible te gebruiken :-)