Terug naar overzicht
Hallo dames
Het begint spannend te worden , maandag 3 maart mag ik mijn kleed nog eens gaan passen ... ik kijk er zo naaruit ... nu kan ik kijken hoe mijn schoenen gaan uitkomen onder mijn kleed
Maar nu begin ik wel te twijfelen over de aanpassingen halter of gewone schouderbandjes
Het kleed opzich is normaal met een halterbustier , maar ik zou het persoonlijk zo laten ... maar mijn getuige en schoonmoeder die mee geweest zijn zeggen dat ik dat niet mag doen en dat ik gewone schouderbandjes moet nemen
Ik zelf ben maar 1m60 en wat mollig en ze vinden dat een halter mij nog struiser en kleiner maakt
Ik wou even eens jullie reactie weten , ik heb in ieder geval de winkel ook gecontacteerd dat ik mijn twijfels daarover heb
Dag Kelly! ik snap dat je uitkijkt naar de pas ;) Ik moet nog wachten tot 3 juni! Over je twijfels, persoonlijk zie ik ook liever gewone schouderbandjes dan een halter. Ik vind dat altijd iets eleganter :) Maar dat is mijn persoonlijke smaak! Ik weet natuurlijk niet hoe je stond met de jurk. Je mag er natuurlijk ook wel van uit gaan dat je mama en getuige eerlijk zijn en willen dat je er zo mooi mogelijk uitziet! Ik zou ook de mening van de verkoopster/naaister eens horen dan :)