TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lentl
28-6-2014
|
20-2-2014 7:31:01
400 Euro
|
|
WWW.DISCOVIDEO.BE
|
|
|
Severien
18-7-2014
|
20-2-2014 8:12:47
De onze is 500€ alles inbegrepen
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
20-2-2014 8:39:53
395€ tot 12u en dan nadien 45€ per uur extra. Let wel op : sommige DJ's vragen ook om meegerekend te worden bij het dinner,die schuiven dus als laatste mee aan het buffet of wat dan ook. Dus dat zijn ook al snel wat extra euro's hé...
|
|
Stefanie
31-5-2014
|
20-2-2014 8:46:47
De onze is de huisdj van de zaal en speelt vanaf receptie tot half 5 snachts voor 480 euro.
|
|
Kenneth
|
20-2-2014 9:35:43
Voor een discobar met ervaring mag je op een gemiddelde prijs rekenen tussen de 450 en 600 euro all-in. Al wat onder dit gemiddelde ligt boet je ongetwijfeld in van kwaliteit, service en installatie.
Onze all-in prijs bedraagt 500 euro in West-Vlaanderen, en wij plaatsen hiervoor een uitgebreide professionele geluids- en lichtinstallatie, we bieden elk koppel een prima service en begeleiding aan en er wordt gedraaid tot het einde van het feest zonder extra kosten. Bij elke boeking wordt tevens een overeenkomst opgemaakt die koppels zekerheid biedt.
Jaarlijks krijgen we tientallen e-mails in onze mailbox van verontruste koppels omdat hun dj (die in de meeste gevallen onder de gemiddelde prijs zou komen draaien) om uiteenlopende redenen, kort voor het huwelijksfeest plaatsvindt, heeft geannuleerd.
Succes met de verdere voorbereidingen Gerda!
|
|
Annelies
24-5-2014
|
20-2-2014 10:35:58
Bij ons is het 350 euro + eten en drinken. 2 ervaren dj's met goede installatie.
|
|
Chantal
3-5-2014
|
20-2-2014 11:21:06
Wij hebben 3 offertes gevraagd en prijzen lagen allemaal tussen 500 en 650 euro.
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
20-2-2014 11:54:05
Kijk maar goed uit wie je neemt !! Een vriendin van mij vertelde me, toen wij nog op zoek waren, dat zij ooit hetvolgende had meegemaakt : Dansfeest was goed bezig en ineens : patat !! boxen die het begaven. Resultaat : een uur heeft dat feest stil gelegen, er moest een vriend afkomen met zijn gerief. Eindresultaat : vele mensen kregen hun klopke, en vertrokken veel vroeger naar huis...
|
|
Trouwfuif.com
|
20-2-2014 12:19:52
@ Dorothy: -Het feest duurt minstens tot 04h00, dus een extra kost van minstens 180 euro. Een offerte van 395 euro tot 12h00 is belachelijk: je zult uiteindelijk toch minstens 575 euro betalen.
- Iemand die professioneel bezig is, is voorzien op defecten en onvoorziene situaties: zo gebruiken ze oa actieve luidsprekers. Als er dus eentje uitvalt, kunnen alle andere luidsprekers gewoon verder doen. Persoonlijk heb ik zelfs alles dubbel bij, en heb backups en verzekeringen tegen alles dat fout kan gaan. Alle professionele DJ's krijgen steeds meer telefoontjes doordat trouwkoppels problemen ondervinden met goedkope DJ's. Afgelopen vrijdag moest ik halsoverkop een trouwfeest draaien omdat bleek dat de DJ geen internet had in de zaal... . Euhm... . De DJ is 1 persoon die 100 à 150 mensen een leuke avond moet bezorgen. Ga je je avond verknallen omwille van 50 of 100 euro goedkoper? Kwaliteit en zekerheid betaal je altijd iets meer.
Groetjes, Thierry Heldenbergh www.trouwfuif.com
|
|
Dirk
|
20-2-2014 12:55:06
@iedereen, Begrijpelijk wordt op dit forum herhaaldelijk gepolst naar de gangbare prijzen. Daar dient deze plaats ook voor. Tegelijk ook goed dat sommige DJ's (zoals mijn collega's hier en ik) ook duidelijk maken wat precies de ene goedkoper en de andere duurder maakt. Ook hier opgelet, meestal is dit te rechtvaardigen maar ik durf te stellen uit hetgeen ik meemaak, zie en hoor dat er zijn ook dure DJ's zijn die het moeten hebben van hun naam. Meestal dan de naam van een DJ organisatie waaronder ze draaien en waar je vooraf geen flauw benul hebt wie nu eigenlijk komt draaien. Maar eens dat je dat merkt, op je huwelijksfeest zelf dus, is het natuurlijk te laat. En de annulaties dan, sommige -meestal goedkopere/zonder contract- geboekte DJ's krijgen dan een ander feest of fuif aangeboden die hij leuker vindt of waaraan meer vasthangt, en weg is hij of zij. Sommige minder ervaren DJ's krijgen ook plots schrik en blazen het af. Een huwelijksfeest verzorgen is geen fuif waar iedereen dezelfde muziek graag hoort. Wil je dat allemaal voorkomen, praat met je ervaren DJ of discobar vooraf persoonlijk en pols naar de werkwijze en ervaring, laat foto's tonen waar diezelfde persoon aan het werk te zien is. Eis dat je praat met de DJ die daadwerkelijk er ook zal zijn op je feest. Na een halfuurtje heb je al een goed beeld of hij of zij te vertrouwen valt. Partygreets! DJ Derrick (Dirk Van Hove) www.db-allmusic.be
|
|
anke
24-5-2014
|
20-2-2014 16:32:10
Onze DJ is aan de feestzaal gebonden dus kunnen enkel die nemen, deze is 550 euro tot 4u 's nachts. Vanaf dan dacht ik 15 euro per half uur maar ben niet meer zeker.
|
|
chrisje
5-8-2011
|
20-2-2014 18:19:32

|
|
kevin
14-6-2014
|
20-2-2014 18:52:23
hey gerda, onze dj draait zolang als we willen voor een vast bedrag van 450 euro,bekijk de site eens als je wil www.djjan.be en succes nog verder. groetjes kevin
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
20-2-2014 20:18:55
Eeuuhhhhh Thierry, wij hebben een proffessionele hoor ! En waarom is die prijs belachelijk ? Ik geef liever iets meer uit en zeker zijn van een goede te hebben, dan eentje die het doet om een centje bij te verdienen, maar die op niets trekt ! En toch was het zo dat die prutser zijne muziek uitviel... T zal niet bij ons gebeuren :-)
|
|
Trouwfuif.com
|
20-2-2014 20:58:52
@ Dorothy: Ik vind het gewoon belachelijk om een 'offerte' te maken die maar tot 12h00 gaat, terwijl je weet dat alle feesten tot 04h00 of langer duren., dat je dus minstens de helft extra zult betalen gewoon voor overuren. Het lijkt alsof je een goedkope DJ hebt, maar feitelijk betaal je juist meer dan de meeste DJ's.
Groetjes, Thierry
|
|
Peter
|
20-2-2014 21:00:41
Beste trouwertjes, enkele wijsheden. Stuur aan het email adres van een DJ niet zomaar vanop een patatje@hotmail.com : "Beste, wat is uw prijs" of "we hebben uw kaartje gekregen, stuur je ons een offerte" terwijl er niet eens een telefoonnummer bij staat. De DJ's zullen je niet opeten. Geef ze tenminste de kans om eens 5 minuten vrijblijvend te praten. In een kort gesprek weet je zoveel meer dan in een koude offerte. Met een Smartje rij je niet naar Moscou, maar je hoeft ook geen Mercedes om bij de bakker om de hoek te geraken. Horen en zien. Old School, en Fun Op Je Dansvloer.
|
|
Mieke
24-5-2014
|
20-2-2014 21:30:38
Hey,
Wij doen beroep op dj Infinity, 350 euro van de start tot het einde van het feest (moet wel geen verplaatsingskosten doen daar de feestzaal in zijn gemeente is. We hadden al eerder een trouwfeest met deze dj meegemaakt en dat was super. Dan hebben we besloten om bij onze trouw ook deze dj te verkiezen.
|
|
Jacky
|
21-2-2014 0:26:08
Sommige prijzen zijn belachelijk laag en sommige prijzen zijn belachelijk hoog. Dj's in bijberoep moeten er niet van leven en hebben minder onkosten en kunnen dus iets goedkoper gaan werken, dj's in hoofdberoep moeten er wel van leven en hebben grotere onkosten en kunnen dus niets anders dan hoge prijzen te vragen. Wat ik wel vaak zie is dat een dj voor een verjaardag 300 euro vragen en voor een huwelijk 500 euro? waarom moet het altijd meer kosten als ze het woord huwelijk horen? Maakt de prijs van iemand een goede dj? ik ken dj's die draaien aan 350 euro voor de ganse avond en super goed zijn en ik ken dj's die werken aan 600 euro maar super slecht zijn. Je hebt dj's die het nog met volle passie doen en je hebt er die het enkel voor het geld doen. Je hebt dj's die met een controler van 100 euro aankomen en boxen van 150 euro en je hebt dj's die met professioneel materiaal komen van meer dan 10.000 euro. Er zijn dj's die beginnen om 19u en eindigen om 05u met één vast prijs en er zijn dj's die beginnen om 22u en draaien tot 03u, wil je ze vroeger of wil je dat ze draaien tot 05u dan moet je extra betalen, zo zie je maar, dj's van elke slag en soort. Het beste is zoals Peter zegt, maak een afspraak met één maar liefst met meerdere dj's en uit een gesprek weet je al of het klikt tussen beide partijen of dat het een afknapper is.
Ikzelf ben met een vaste prijs van 425 euro niet de goedkoopste maar ook niet de duurtse, maar als je ziet met wat voor materiaal ik werk ben ik niet echt duur te noemen. pioneer cdj 2000, DB Technologie toppen + subs, verlichting van A merken en aangestuurd door een computer, bubbelmachine, rookmachine, hazer, confetti shooters enz, vaste prijs van 19u tot 05u, dan ben ik zeker niet duur, en van mijn eigen weet ik dat ik niet slecht ben. Ik ben voorzien van backup materiaal, dus mocht er iets stuk gaan dan is dat op 5 minuten opgelost en komt het feest nooit in het gedrang. ik werk steeds met een contract en zo ben je als opdrachtnemer altijd zeker dat ik aanwezig ben op het feest.
Ik weet dat de meeste mensen geen flauw benul hebben of de dj met goed materiaal aankomt, maar weet dat duur materiaal ook kan falen en stuk gaan, weet dat goede dj's met goedkoop materiaal je een super feest kan geven en slechte dj's met heel duur materiaal je ook een slecht feest kan geven.
Enkele tips.
Maak een afspraak met de dj zodat je hem eens kan ontmoeten, je ziet en hoort meteen of het klikt.
Zorg dat de dj het in bijberoep of in hoofdberoep doet en met alles in orde is, sociale zekerheid, ondernemingsnummer of btw nummer, dj licentie bij sabam, met legale muziek werkt enz...
Zorg dat de dj alles op contract zet en dat er op het contract staat dat bij ziekte of ongeval een evenwaardige dj aanwezig zal zijn zodat het feest niet in het gedrang komt.
Als je een offerte vraagt, zorg dat je naam en telefoon in de mail vermeld staat. Als iemand mij om een offerte vraagt en ik heb geen naam of telefoon dan vraag ik er eerst naar, soms geven ze mij dat niet, sorry maar dan maak ik ook geen offerte.
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
21-2-2014 6:03:30
@Thierry, niet iedereen geeft in onze feestzaal een avondfeest !! Ik vind het dus helemaal niet belachelijk om wanneer je vb een BBQ, een uitgebreide receptie, een walking dinner, een communie of wat dan ook, waar je ook graag een DJ bij hebt, om die te kunnen boeken tot 12u, en je niet persé de volle pot tot 4u moet betalen ! Mss moet je het ook maar eens langs die kant bekijken !
|
|
edwin
|
23-2-2014 22:28:27
De DJ MAAKT of BREEKT je feest. Hij is de man of vrouw die je feest ongeveer ±6h (22h tot 04h) volledig in handen neemt. Hij of zij is belangrijk, ontmoet hem, zie dat het klikt ,heb je ideeën? Zeg of vraag het hem, je legt Jou droomdag waar je al een jaar aan werkt in zijn handen. Dat is niet niks! Vraag naar referenties!! Iedereen kan hier verkondigen dat hij of zij goed of zelfs geweldig is, en dat ze werken met kwaliteitsmerken. Maar duur of goedkoop maakt niet uit als degene achter het mengpaneel niet weet met wat hij of zij bezig is. Beter een goeie ALL-ROUND DJ achter een American Audio dan zo'n Wannabee Eigenzinnige DJ achter een Pioneer/Dennon of Stanton installatie die enkel het volume schuifke kent. Ik heb al wat DJ's gezien die niet slecht draaien (denk ik dan) maar die gewoon een voorgeprogrammeerd lijstje afspelen en voor de rest aan het "Patience spelen zijn op hun computer". De DJ moet de dirigent zijn van je feest en niet een kamerplant achter een scherm. Hij is verantwoordelijk voor JULLIE feest en het is zijn taak om het feest zolang mogelijk te laten duren. Daarom ben ik ook voor all-in prijzen en niet voor DJ's die draaien tot 1h en daarna per uur extra vragen. (ik weet zelfs van een DJ die de avond zelf vertelde dat hij zo wie zo stopte om 2h omdat hij 's anderendaags nog een feest had, toen het koppel hierop negatief reageerde is hij gewoon direct vertrokken) De all-round DJ's die ik ondertussen heb leren waarderen en waarvan ik weet dat ze kwaliteit brengen draaien tss de 450 en de 550 euro voor de ganse avond. PS ;Vraag zeker ook dat ze ALL-ROUND zijn zodat je niet de hele avond naar één genre moet luisteren met af en toe eens iets anders. ( Limburg (België))
|
|
Peter
|
24-2-2014 8:25:27
@ Jacky: Salons Saint Germain, installatie is een afzonderlijke kost voor de klant. Appels en peren...
|
|
Manu
|
28-3-2014 11:07:39

|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|