Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

weer wat af te vinken

21-2-2014 15:07:13
Dag allemaal,

Deze week weer wat gedaan voor de trouw:
- kinderboekjes gemaakt
- kleine kleurpotloodjes gekocht zodat de kinderen kunnen kleuren in de kinderboekjes
- bedankjes avondgasten besteld
- attenties voor aan de kerk voor de kindjes gekocht
- gesprek gehad bij pastoor
- trouwschoenen gekocht
- openingsdans gekozen

Komende weken te doen:
- bloemen kerk bestellen
- boeketten voor ouders bestellen
- lingerie kopen
- zaalversiering kopen
- gaan kijken voor schoenen voor de kindjes

Nog 3 maanden maar we zitten goed op schema!

Groetjes

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 517

Eva
5-7-2014
 Meld misbruik23-2-2014 10:54:01

Hey Lies,

Zeer leuk idee die kinderboekjes! Mag ik vragen waar je doe kleurpotloodjes kocht?

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik23-2-2014 12:40:38

Hoi Eva,

Ik heb de potloodjes gekocht in de winkel waar onze bedankjes en uitnodigingen van komen. Ze zitten per 6 in een kartonnen doosje.

kim
24-5-2014
 Meld misbruik23-2-2014 21:15:22

hallo,

is het de bedoeling om die kleurtjes in de kerk te gebruiken?

wij zitten ook met 4 kleine kindjes en weet niet hoe ze stil te houden

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik23-2-2014 22:57:16

Dag Kim,

Ik heb naast de misboekjes "kinderboekjes" gemaakt met kleurplaten ed in; het is de bedoeling dat de kinderen deze boekjes krijgen met de potloodjes en zich zo kunnen bezig houden. We zitten nl met een 20-tal kinderen van familie en vrienden (leeftijd tussen 2,5 en 7 jaar). De pastoor zei wel dat kinderen niet stil moeten zijn maar als die allemaal beginnen rondlopen, dan wordt me dat toch iets te druk denk ik...
Ander voorstel: kleurboek, een oefenboekje, stickerboek dat je koopt?
Of kleutertafel met "stil" speelgoed: boekjes, autootjes, stickerboekjes, kleurboek,...?

kim
24-5-2014
 Meld misbruik25-2-2014 11:51:49

merci voor de uitleg.

wij trouwen op dezelfde dag!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...