Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankjes gemeentehuis

21-2-2014 20:44:42
Hoi, mag ik vragen wat jullie voor attenties aan het gemeentehuis/kerk geven? Geven jullie enkel voor kinderen of ook voor volwassenen? Want vaak komen er ook wel mensen die niet uitgenodigd zijn op het avondfeest. Weet niet goed wat ik hier mee moet doen...
Groetjes
Tanja

Tanja
14-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 733

Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik21-2-2014 20:48:28

Wij geven alleen aan de kindjes iets van snoepjes met iets bij. Het is bij ons niet de gewoonte om ook de volwassenen iets te geven.

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik22-2-2014 1:03:23

Dit doen wij niet, enkel voor het avondfeest :)
Ik vind het persoonlijk ook niet echt nodig dan. Op het feest geef je een bedankje omdat je ook meestal een fijn cadeau hebt gekregen.

Dat is mijn visie ;)

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik22-2-2014 9:15:00

Wij geven ook alleen iets aan de kinderen. Net zoals bij Annekatrien is het hier niet de gewoonte om iets aan volwassenen te geven.

Evy
22-3-2014
 Meld misbruik22-2-2014 11:25:27

Ik geef aan het gemeentehuis enkel iets aan de kids. Een zakje met snoepjes en dan nog een potlood of een klein speelgoedje erbij.
Op het avondfeest hebben wij voor elke gast wel nog een stenen hartje met onze namen en datum erop :-)

Greet
24-5-2014
 Meld misbruik22-2-2014 17:33:54

wordt er niet meestal ook een glaasje aangeboden in het gemeentehuis? Wij zullen vragen of het gemeentehuis dit voorziet. Anders zorgen wij daarvoor. (hebben een old-timer bus met aanhangwagentje dat kan voorzien worden van glazen, schuimwijn, hapje,...)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik23-2-2014 13:34:02

hey greet,hier in kortrijk doen ze dit niet,heb het al nagevraagd.
omwille dat er vol met tavernes zit op de grote markt in kortrijk en het stadhuis is er vlakbij.dus wij zorgen zelf voor een glaasje cava en fruitsap als we thuiskomen na de fotoshoot.ofwel effen we het glas op voor dat we naar het stadhuis vertrekken ;) ben er nog niet aan uit :p

Natalie
6-6-2014
 Meld misbruik26-2-2014 10:08:37

Bij ons zal de ijskar staan voor groot en klein bij het buitengaan van de kerk !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...