Terug naar overzicht
Wij geven alleen aan de kindjes iets van snoepjes met iets bij. Het is bij ons niet de gewoonte om ook de volwassenen iets te geven.
Dit doen wij niet, enkel voor het avondfeest :)Ik vind het persoonlijk ook niet echt nodig dan. Op het feest geef je een bedankje omdat je ook meestal een fijn cadeau hebt gekregen. Dat is mijn visie ;)
Wij geven ook alleen iets aan de kinderen. Net zoals bij Annekatrien is het hier niet de gewoonte om iets aan volwassenen te geven.
Ik geef aan het gemeentehuis enkel iets aan de kids. Een zakje met snoepjes en dan nog een potlood of een klein speelgoedje erbij. Op het avondfeest hebben wij voor elke gast wel nog een stenen hartje met onze namen en datum erop :-)
wordt er niet meestal ook een glaasje aangeboden in het gemeentehuis? Wij zullen vragen of het gemeentehuis dit voorziet. Anders zorgen wij daarvoor. (hebben een old-timer bus met aanhangwagentje dat kan voorzien worden van glazen, schuimwijn, hapje,...)
hey greet,hier in kortrijk doen ze dit niet,heb het al nagevraagd.omwille dat er vol met tavernes zit op de grote markt in kortrijk en het stadhuis is er vlakbij.dus wij zorgen zelf voor een glaasje cava en fruitsap als we thuiskomen na de fotoshoot.ofwel effen we het glas op voor dat we naar het stadhuis vertrekken ;) ben er nog niet aan uit :p
Bij ons zal de ijskar staan voor groot en klein bij het buitengaan van de kerk !