Terug naar overzicht
hey iedereen,
Aangezien ons thema vlinders is wou ik als tafelindeling allemaal verschillende kleuren vlinders gebruiken. Ik wou van die mooie stoffen vlinders hebben maar begin nu te twijfelen of ik wel genoeg verschillende kleuren ga vinden. Voor ongeveer 13-14 tafels zal dat moeilijk worden niet?
Iemand raad voor mij? Zit mij daar nu toch wel een beetje zorgen over te maken.
Bedankt
geelgroenroosroodblauwpaarsbruingrijs zwart witorangezilvergoudReeds 13 verschillende kleurenen dan kan je nog eventueel kiezen tussen licht, donker, glitters
Misschien leuk voor de naamkaartjes: http://www.pinterest.com/pin/189995678000022354/
ja er zijn genoeg kleuren dat weet ik wel maar in welke winkel ga ik van die schone vlinders vinden in al die kleuren? De meeste winkels hebben maar 3-5 kleuren. Merci voor de tip van de naamkaartjes maar heb al supermooie naamkaartjes in de vorm van een vlinder gevonden
ja er zijn genoeg kleuren dat weet ik wel maar in welke winkel ga ik van die schone vlinders vinden in al die kleuren? De meeste winkels hebben maar 3-5 kleuren.
Merci voor de tip van de naamkaartjes maar heb al supermooie naamkaartjes in de vorm van een vlinder gevonden
Uit vilt maken??
Ik zou ze ook zelf maken, vilt / karton / papier kopen en ze zelf maken
Gewoon zelf maken! Google: "butterfly diy". Komt helemaal goed!
Zal inderdaad DIY projectje worden. Ik wou er niet nog één aan toevoegen maar zal dan maar eens beginnen aan al mijn projectjes :)