TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tatijanna
20-9-2014
|
21-2-2014 22:46:30
Ik denk dat dit geween aan de priester die je hebt zal long want wij mogen alles dat wij hebben bijgevoegd gebruiken zowel onze teksten als onze liedjes hij geeft ons zelfs nog een extra idee gegeven om de beamer van de kerk te gebruiken met foto's en zo van ons Groetjes
|
|
Jessica
14-6-2014
|
21-2-2014 23:14:47
Oh zo leuk dat hij jullie zo'n tof idee nog geeft! Dat gaat inderdaad heel mooi zijn met foto's, echt persoonlijk dus! :) Ik had gehoopt dat wij ook zo'n priester hadden, maar wij moeten ons blijkbaar houden aan de richtlijnen die hij geeft... Groetjes
|
|
Severien
18-7-2014
|
22-2-2014 0:33:19
Ik had ook gehoord van iemand die van de pastoor een zanger / zangeres moest zoeken voor de liedjes en geen CD mocht gebruiken. Ze mocht dan wel de liedjes kiezen die ze wou horen. Misschien is dat voor jullie ook mogelijk?
|
|
Melissa
18-7-2015
|
27-2-2014 11:22:12
Hey Jessica Hier idem, de deken promoot ook graag zijn eigen orgelist... Gaan toch nog eens een afspraak maken om te zien wat al dan niet mogelijk is, het blijft toch onze viering vind ik. Van waar zijn jullie? Groetjes Melissa
|
|
Jessica
14-6-2014
|
3-3-2014 15:01:05
Hallo Melissa,
Ja inderdaad, mijn vriend en ik hebben het er echt moeilijk mee. Dus hebben wij ook besloten om binnenkort nog eens een afspraak te maken bij onze priester. Maar volgende week hebben we eerst nog een afspraak met onze ceremoniemeester en zou graag zijn mening er ook al eens over horen voor we terug naar de priester gaan. Ik hoop echt dat we er toch nog een regeling over kunnen treffen over de muziek, want het is zoals je zegt het blijft inderdaad onze viering. Ik heb al bij verschillende koppels navraag gedaan en bij de meeste maakte de priester van de muziek geen probleem. Wij trouwen in Balen.
Groetjes Jessica
|
|
Melissa
18-7-2015
|
3-3-2014 16:14:52
Ik begrijp heel goed wat je bedoelt, heb ook eerst eens raad gevraagd aan onze ceremoniemeester, maar die kon ook enkel maar uitbrengen dat hij weet dat het 'gene gemakkelijke mens' is. Het is idd heel afhankelijk van de priester wat betreft de muziek. Bij de meeste koppels die ik ken, is dit ook nooit een probleem geweest. Hier in Lokeren dus blijkbaar wel... Hopelijk haalt het gesprek nog iets uit, ik duim alvast! Groetjes Melissa
|
|
|
|
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
Lillee's Land
in Tienen |
in Hasselt |
Rituelen voor mensen van nu
in Tielt |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires