Terug naar overzicht
Misschien een stomme vraag van mijn kant maar wordt je jurk niet vies als je m na de make-up aandoet? en gaat je kapsel niet weer helemaal los als je de jurk over je hoofd aan doet?Ik moet zorgen dat ik om 8.00 uur helemaal klaar sta (met jurk aan)voor dat de kapster komt om mijn haar en make-up te doen.
Hey Dominique,Ik moet in mijn jurk stappen en hem zo aandoen; dus dat maakt dat ik eerst mijn haar en make up laat doen.
Bij mij doen ze ook eerst mijn haar en make up.. Ik stap idd ook gewoon in mijn kleed :-) Ik zou anders precies schrik hebben dat er foundation ofzo op mijn kleed komt of er bv bruine randen ontstaan op mijne halter. Kan ook de 'dramaqueen' in mij zijn ze ;-)
Hey Lies, eet je smiddags niet? Het kan lang zijn tot 18u he :-) grtjs
Hoi Vanessa,Wij eten samen met fotograaf. We nemen een picknickmand mee en dan worden er ook foto's genomen :-)
ik stap ook in mijn jurk,en doe mijn haar en make-up tussen 9U15 en 9U50 om 10 uur moet ik bij chinelle zijn om mijn kleed aan te doen ;)
Ik vind die kapper precies zo vroeg. Heeft die werkelijk 2u30 nodig voor jou en je bruidskindjes? Zo nee, zou ik die een uur verlaten. De dag zal al lang genoeg zijn.En ik mis precies ook ergens het stadhuis.
Kiekske,Gemeentehuis doen we op een andere dag. Kapster kan inderdaad misschien half uurtje later; zal nog eens afchecken met kapster. Merci voor de tip!