Terug naar overzicht
Voor je juwelen zou ik eens gaan kijken in Wijnegem shopping center bij Histoire d'or. Daar komen ook mijn juwelen van. Je kan er in alle prijsklassen juwelen vinden, ik vind dat ze best veel keuze hebben daar. Ik had een foto van mijn kleed meegenomen en uitgelegd wat ik wilde, de verkoopster heeft mij héél goed geholpen!Succes bij je zoektocht!
Dankjewel Lise voor de goede tip! Ik woon dicht bij het Wijnegem Shoppingcenter, dus ik ga vanavond misschien al eens kijken! :-) Ik ben benieuwd!
Desnoods van Victoria? hebben ze ook mooie juwelen met parels ;)
Twice as nice, daar hebben ze zeker parels :) daar ben ik al voor mijn mama en oma geweest.
Ahja, Victoria is inderdaad ook een optie! Hebben ze in Twice as nice ook parels? Bedankt!
Zoals ikal zei, heel zeker;) ik heb er daar al gekocht!
Hallo Kim , Ik verkoop mijn juwelen van op de trouw , uiteraard maar 1 keer gedragen http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding... .Laat maar iets weten als je interesse hebt ! Groetjes
Ah sorry Sanne, iets te snel gelezen ;-). Sandra: er staat pagina niet gevonden. Is het zoekertje er af gehaald?
Hey Kim, als je wilt .. Ik ben consulente van Victoria... Als je wilt stuur ik je site en wat info door! Er zijn idd juwelen met parels want ben ook aan twijfelen om ze gelopen ;)
Om ze te kopen dus :D
Oei Kim , nee het zoekertje staat er nog op . Ik probeer het nog eens . En anders kun je misschien je email adres geven , dan stuur ik zo een foto http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/ketting-armband-oorringen-177264440.html
misschien een tip om ook te kijken naar familiestukken die je in de kast hebt liggen. Zo ga ik een ketting en oorbellen dragen die van mijn grootmoeder (tevens peettante) zijn geweest. past bij mijn jurk, veel emotionele waarde en ook nog voor niks.
Sarah, een van mijn goede vriendinnen is ook consulente van Victoria, dus ik zal eens bij haar horen dan!Sandra, nu werkt het wel! Maar ze zijn iets te strak voor mij, ik zoek eerder een echt 'hangertje'. Toch bedankt! :) Nicole, ik heb al veel rondgeneusd in de juwelen van mijn moeder en grootmoeder, maar de parelkettingen zijn allemaal te lang, en zij droegen geen oorbellen. De rest van de juwelen zijn goud (geel), terwijl mijn verlovingsring en trouwring witgoud zijn..
Heb ondertussen mijn oorbellen en ketting bij Swarovski gekocht! :)