Nu Online
Momenteel zijn er 630 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

boudoir fotoshoot

22-2-2014 18:06:51
Hoi allemaal,
ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een origineel cadeau voor mijn verloofde. I, kreeg een mooie ring en vind dat hijook wel iets mag krijgen. Ik zou graag een boudoir fotoshoot laten doen ( als ik ooit al mn moed bij elkaar kan rapen :D ). Maar ik weet hier zeer weinig over. Zijn er mensen die dit al gedaan hebben? Tips van waar wel of niet te gaan?
Groetjes

Tanja
14-8-2014
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 895

Patrick

Meld misbruik22-2-2014 19:39:29

ik zou je aanraden een vrouwelijk fotografe te nemen.

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik22-2-2014 19:49:20

Ik heb het gedaan en cadeau gegeven als we de eerste nacht samen sliepen in ons nieuw huis. Ik heb het laten doen bij Liesbet van Oursecretzz en ben hier zeeeer tevreden van. Echt een toffe madam waarbij je je op je gemak voelt en die zeer mooie foto's trekt. Het resultaat mag er zijn, mijn verloofde was er ook super blij mee. Had nooit gedacht dat ik dit zou doen. Dus laat die twijfels maar en gewoon doen zou ik zeggen! Het is een zenuwslopend moment als je opweg bent maar eens je er bent en het resultaat ziet is het zeker de moeite waard!

Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik22-2-2014 20:19:14

Hej melissa,
hoeveel kost dat ongeveer?
Groetjes

Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik22-2-2014 20:46:17

Op de trouwbeurs in Kortrijk stond deze: http://www.fotoaanhuis.be/
Zag er héél mooi uit!
De prijs was tussen de 200 en 300 euro dacht ik.

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik22-2-2014 22:27:50

Ze heeft verschillende modules, je moet maat eens kijken op haar site. Ik heb die gekozen met romantische locatie. Was 250€ dacht ik en 45 € voor haar en makeup (optioneel). Je krijgt dan een doosje met 10 foto's in. Moest je een shoot boeken bij haar zeg dan dat je haar kent via mij, dan krijg ik nog een extra. ;-)

wouter

Meld misbruik23-2-2014 0:40:04

Neem een visagiste onder de arm, die misschien ook wat met haren kan.
Liefst iemand die ervaring heft met modelfotografie. Eventueel combineren met je proefmake up?

wouter

Meld misbruik23-2-2014 1:03:13

Toch even voorzichtig reageren op collega Patrick...
(begrijp deze raadgeving niet zo goed)

Een boudoir fotograaf zou in de eerste plaats moeten weten waar hij mee bezig is, en getalenteerd moeten zijn.
Net zoals bij andere genres in fotografie eigenlijk.
Man of vrouw maakt dan niet uit.
Van beiden zijn er topfotografen voor boudoir

Er zijn btw vele vrouwen die liever een mannelijke fotograaf hebben.
Dit is psychologisch gezien begrijpelijk:
Niemand is kritischer voor een vrouw, dan een andere vrouw,
terwijl mannen makkelijker focussen op wat ze mooi vinden.

Mijn vrouw voelt zich bijvoorbeeld makkelijker bij een mannelijke gynaecoloog.
Dat is een beetje hetzelfde denk ik. Die mensen doen ook gewoon hun werk.

Bekijk de (online) portfolio's van verschillende fotografen, en bedenk hoe je wil afgebeeld worden. (natuurlijk, spontaan, in pose gezet,...). Een beetje je buikgevoel volgen. Heb je bij een foto het gevoel van "hé dìe vrouw zou ik willen zijn" dan zit je vaak wel goed.

Niki
7-6-2014
 Meld misbruik23-2-2014 16:24:12

Kennen jullie een fotograaf (met stylistes) die dit doet in limburg (belgie) ?

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik23-2-2014 20:44:32

Liesbeth van oursecretzz is van hasselt, dus in de limburg

tima
8-9-2012
 Meld misbruik23-2-2014 22:17:53

ik heb dit laten doen door een man en dit ging heel vlot met veel humor tussen in . bij mij was het in harelbeke https://www.facebook.com/Photostudio27?fref=ts
hier enkele foto's van mijn fotoboek http://s1332.photobucket.com/user/timahayden/slideshow/...

Liesbeth

Meld misbruik8-3-2014 6:46:13

Hallo Tanja,

Je moet vooral doen waar JIJ je goed bij voelt!
Mocht je interesse hebben, contacteer me gerust.

Groetjes,

Liesbeth.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...