Nu Online
Momenteel zijn er 586 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankje getuigen

22-2-2014 21:58:11
Dag allemaal,

We zijn er uit wat we de getuigen als bedankje gaan geven.
Nu vragen we ons alleen af wanneer we hen dat bedankje best geven.

Voor de ouders denken we eraan om dit in de kerk te geven maar wat doen we met de getuigen?

Wat deden/doen jullie: thuis voor vertrek naar gemeentehuis/kerk of op het avondfeest? Maar is dit dan niet raar dat de ouders thuis of op het feest niets krijgen?

Als het op het avondfeest gebeurt, hebben jullie dan een leuk dankwoordje dat jullie zeggen? Mijn vriend en ik zijn niet zo creatief dus alle hulp is welkom zodat we een leidraad hebben om ons eigen dankwoord te schrijven.

Bedankt!

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 729

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik22-2-2014 22:20:27

hey wij zullen onze bedankjes geven aan onze getuigen als we thuis zijn,voor dat we vertrekken naar het stadhuis,want het komt heel goed van pas :p
een speech eigenlijk voor hen heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht,mss ook een idee om dit te doen??maar ben er eerlijk gezegd ook niet zo goed in :p
grtjs

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik22-2-2014 22:59:48

Ik vraag mij dat ook wel een beetje af, dus ik ga meevolgen! :)

x

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik23-2-2014 10:49:54

Bij ons zal het een gegraveerde pen zijn, dus we laten die op het stadhuis afgeven, zodat ze daarmee kunnen tekenen :-)

Elien
1-5-2015
 Meld misbruik23-2-2014 11:05:11

Hoi

Bij mijn schoonzusjes hebben zij zowel de ouders als de getuigen op het avondfeest hun bedankje gegeven. Samen met een klein dankwoordje.
Als je dit zou doen is het aangeraden dit te doen als je zeker weet dat iedereen er is (1 van m'n schoonzusjes heeft het een beetje laat gedaan (ergens midden dansfeest) en haar getuige was net naar buiten gaan bellen)

Ikzelf zou het denk ik doen ofwel in de kerk(stadhuis) of het avondfeest, ben er nog niet helemaal uit.

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...