Terug naar overzicht
Wij trouwen op dezelfde datum en hebben pas twee weken geleden onze dj gekozen. Er was nog keuze genoeg twee weken terug!Veel succes!
5 juli is een drukke datum. Had je een geschreven overeenkomst met de DJ? Een professioneel die zou toch zelf voor vervanging zorgen als het echt niet gaat? Als hij zijn eigen contract opzegt, dan moet hij dat toch ook schriftelijk doen? En al was het mondeling en is hij totaal zijn motivatie kwijt, hij heeft toch een verantwoordelijkheid genomen. Er is toch altijd wel een weg?
dank u voor de reactie's ondertussen ben ik alweer aan het mailen met nieuwe gemotiveerde Dj's Gr tachke
dank u voor de reactie's ondertussen ben ik alweer aan het mailen met nieuwe gemotiveerde Dj's
Gr tachke
Suc6 en ditmaal alles op contract laten zetten met duidelijke clausules vb bij ziekte of ongeval een evenwaardige dj.
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen website voorwww.studiohappymusic.be Neem gerust een kijkje...wij stellen dit ten zeerste op prijs....Vele referentie's op aanvraag verkrijgbaar...Groeten,Dierk Van Paemelenwww.studiohappymusic.be http://www.facebook.com/pages/studio_happy_music/190587073198?ref=hl