Terug naar overzicht
Ik ben nog niet vaak naar een bruiloft geweest, maar ikzelf heb het nog niet gezien dat de grootouders erbij staan.Maar als jouw oma dat graag doet, denk ik wel dat dat moet kunnen :) het hangt er natuurlijk ook vanaf als ze lang kan rechtstaan, zeker als er veel gasten komen. Maar laat je zeker niet tegenhouden door 'het gebruikelijke' ;). x
En broers en zussen?
Ik heb ook nog nooit meegemaakt dan grootouders of broers en zussen erbij staan. Mijn oma zou dat zoiezo niet zien zitten om zo lang te moeten rechtstaan. Ik denk dat ze liever ergens op het gemakske haar schuimwijntje opdrinkt
Wordt niet zoveel gedaan, als je veel gasten ontvangt is er rap "file", velen willen een praatje maken maar dat kan ook tijdens de receptie, alles is wat afhankelijk van...Hoe kleiner de rij hoe beter, gasten voelen zich wat onwennig in een lange wachtrij.Alles kan in feite maar of het ook moet? In ieder geval geen broers en zussen, sommigen doen het ook al zonder ouders, puur alleen, dan kan er al een kort praatje bij horen.Succes.
Ok! Alvast bedankt aan allen voor de input :-)
Bij ons zullen het enkel de ouders zijn. Anders gaat het rijtje te lang worden.groetjes
Bij ons waren het de ouders van beide kanten, met 6 man is 't rijtje al lang genoeg denk ik :p