Nu Online
Momenteel zijn er 538 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe zetten jullie de tafelnaam op de tafel?

24-2-2014 11:37:15
Dag allemaal,

Ik zit ziek thuis en wat doe je dan? De trouw verder regelen natuurlijk ;-)

Dus kwam ik weer op een vraagje: maken jullie gebruik van tafelnamen (wij gaan dit doen) en hoe zetten jullie deze tafelnamen dan op tafel? Maken jullie ook een soort van zaalschikking zodat de gasten al kunnen zien waar hun tafel is? Wij hebben het idee om de tafelnamen te laten afroepen en de gasten dan zelf naar de tafel te laten gaan maar misschien kunnen we hen best laten begeleiden?

Bedankt voor jullie hulp!
Lies

Lies
24-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1001

mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-2-2014 11:44:56

Bij ons stond alles in het teken van LP's en singles. De uitnodigingen waren oude singles van liefdesliedjes (gekocht in kringloopwinkels). Op de tafels stonden LP's van Elvis, Demis Roussos, Barry White (= onze tafel, was openingsdans), Nana Mouskouri, etc...

Bij aankomst op de receptie kregen de gasten envelopjes met daarin een kaartje dat ze aan de tafel van artiest X zaten. Aan het einde van de receptie werden de tafels een voor een afgeroepen en mochten de gasten van die tafel naar de feestzaal gaan en aan de tafel met die LP gaan.

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik24-2-2014 11:56:44

Tof idee maar wij hebben niet echt een thema.
Onze tafelnamen zijn namen van dansen (vb jive, quickstep,...) omdat mijn man en ik dit als gemeenschappelijke hobby hebben.

mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-2-2014 12:51:07

Geef dan vb. envelopjes met kaartje erin: Jij danst vanavond de jive! En dan op tafel een kaart met daarop Jive in mooi lettertype + een tekening van een dansend koppel eronder ofzo?

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik24-2-2014 13:22:43

Goed gevonden Mona!
De kaart kunnen we dan misschien in een fotokader steken?

mona
27-7-2013
 Meld misbruik24-2-2014 13:35:02

Ja, in een kader zal het mooiste zijn hè.

Lies
24-5-2014
 Meld misbruik24-2-2014 14:03:00

ik ga van 't weekend op zoek naar goedkope kaders!

Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik24-2-2014 14:38:36

Tof idee! Dansen is ook één van onze hobbies; eens overleggen met de hubby :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...