Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speech / bedankjes

24-2-2014 12:28:33

Ik heb nog wel even de tijd , maar ik ben toch al aan het denken over de speech

Ik zal namelijk de speech geven op ons trouwfeest ( mijn hubby to be is zo geen spreker )

Maar ik zou niet weten hoe hieraan te beginnen , laat staan wat ik moet zeggen .

Ik het ook zo dat jullie zowiezo aan de ouders een cadeau geven ook al betalen ze niet mee in het feest ? Wij betalen namelijk alles zelf

Als jullie dan iets geven , wat geven jullie dan zoal ?

Zijn er nog dingen die ik over het hoofd zie dat ik zou moeten doen ?

kelly
2-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 823

abra

Meld misbruik24-2-2014 13:05:44

Je kan misschien als basis vertrekken met je speech vanaf het moment dat jullie elkaar hebben leren kennen. En dan maak je er een verhaal van hoe vanuit vriendschap, liefde is geworden enzovoort. Uiteraard niet te lang maken, en met de nodige knipogen erin.

Wij geven de ouders ook iets. Of ze nu aan het feest meebetalen of niet, dat doet voor ons zelfs niets ter zake. Ze hebben je grootgebracht en kansen gegeven en nu je uiteindelijk zelf de vleugels uitslaat en het officieel wordt, dan kan je hen hiervoor bedanken. Zo bezien wij het. Het is voor ons een bedanking om er voor ons geweest te zijn in ons leven en om voor ons gezorgd te hebben.

kelly
2-5-2014
 Meld misbruik24-2-2014 15:13:55

maar wat geef je dan als cadeau ?

jessy
1-8-2015
 Meld misbruik24-2-2014 17:20:37

op mijn broer en schoonzus hun trouw hebben ze aan de ouders + getuigen een bongobon cadeau gedaan om lekker te gaan eten

Sofie
6-7-2013
 Meld misbruik24-2-2014 19:55:47

Wij hebben de mama's een bos bloemen gegeven en de getuigen niks eigenlijk..

Simpel en makkelijk :-)
De speech heeft hier mijn ventje gehouden en die is eigenlijk alle genodigden beetje afgegaan.. Collega's, buren, neven & nichten, tantes & nonkels en er altijd iets kort bij verteld over wat ze voor ons betekend hebben tot nu toe.. Dan kwamen de ouders aan de beurt en als laatste kwamen ik als zijn splinternieuwe vrouwtje en ons zoontje aan de beurt :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...