Terug naar overzicht
Stuur maar door :-).fie46 at hotmail dot comDat van ons is ook zo goed als af, je mag het ook eens nalezen dan!
Stuur maar door dames: ik ben regentes Nederlands en zal vooral letten of er taalfoutjes inzitten. peeters.gerda@gmail.com
ik wil ook wel hoor, zo heb ik ineens ook een voorbeeldje voor als onze beurt is :-)biebollieken@hotmail.com
Stuur maar gerust door, ik wil het gerust nalezen.nelekennr37@hotmail.com
stuur maar door,ben es benieuwd ;) jusaboumat@hotmail.com
annick.weyn@gmail.comIk ben redelijk goed in het herkennen van typfouten en schoonheidsfoutjes.Onze viering is ook bijna klaar, fijn om te weten dat hier zoveel reactie is om ze na te lezen!Succes met de laatste 'loodjes'
bedankt dames ! ik verstuur het vanavond :-) hebben jullie ineens avondlectuur!
Dag Stephanie, ik wil ook eens nalezen en de schrijffoutjes eruit halen. Bedankt!
oopps: take_it_eezie@hotmail.com
Wil het ook wel eens lezen. Heb ik ook in ene keer een Vb. Heel goed ben ik ni in schrijffouten er uit te halen. Ben beter in ze zelf schrijven. ;-)ons_carolientje@hotmail.comLiefs Caroline
Stuur maar door , wil het wel eens nalezen. Laenen.lieve@hotmail.comGroetjes , Lieve
Stuur maar door , wil het wel eens nalezen. Laenen.lieve@hotmail.com
Groetjes , Lieve
hallo,stuur maar door.vandagirl@hotmail.com
Hallo,Je mag altijd doorsturen naarKathleen.verwimp@telenet.BeGroetjes en veel succes nog!
Hallo,
Je mag altijd doorsturen naar
Kathleen.verwimp@telenet.Be
Groetjes en veel succes nog!