Terug naar overzicht
Ik weet niet zeker...kan mij vergissen.Ik denk persoonlijk dat het feesten tot in de vroege uurtjes er mogelijks niet zal inzitten.De dansfuif start heel vroeg meen ik te lezen.Je gasten komen naar je feest met enkele "persoonlijke behoeften".Ze willen praten, drinken, eten en hun favoriete dansplaatjes.Wanneer op een bepaalde moment die behoeften vervuld zijn, is het tijd voor hen om naar huis te gaan.Hoe vroeger je het avondfeest laat starten, hoe 'meer kans' dat het vroeg zal eindigen.Ook...een lange mogelijkheid tot dansen, wil nog niet zeggen dat je gasten dan ook veel zullen dansen of lang blijven.Vermijd een stressy planning.Liever iets te lang tafelen, dan te kort.Laat je gasten rustig aan wennen aan de feestzaal en aan elkaar, dan komt het vast wel goed :-)
Dag Wendy,Amai, jij begint er vroeg aan :-) Mijn bemerkingen:- Openingsdans om 19u en om 19u30 vader-dochter dans. Wat komt er dan juist tussen? - receptie s middags van 12u15 tot 14u30 en dan eten van 15u tot 17u30. Begrijp ik het dan goed dat jullie eigenlijk een volledige namiddag gaan eten, maar op 2 verschillende locaties? Ik begrijp ook niet goed wat er dan om 18u juist is als begin van het avondfeest (opnieuw een receptie of zo?)- Persoonlijk zou ik bruidstaart / dessert voor de openingsdans doen, want dat kan de sfeer 'breken'. En om dan opnieuw de boel in gang te krijgen lijkt het me moeilijker.In elk geval: succes nog! Groetjes,Chantal