Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen

25-2-2014 10:08:28
Hoi,

Dit moet me toch even van het hart. We zijn twee weken
geleden voor trouwringen gaan kijken. Bij de eerste juwelier werden we zeer
goed ontvangen. We kregen een drankje aangeboden, kregen alle uitleg die we
wouden, niets was teveel. Hetzelfde verhaal bij juwelier nummer twee, ook hier
namen ze echt de tijd voor ons. We hadden ook vernomen dat er vorig weekend een
trouwersweekend was bij versato, dus we besloten om daar al eens een kijkje te
gaan nemen, zodat we alles nog een weekje konden laten bezinken alvorens echt
te kiezen.
Eens bij versato aangekomen, legden we ook uit dat we op
zoek waren naar trouwringen. We moesten toen mee aan een tafel gaan staan, waar
de verkoper een doosje ringen op tafel legde met de boodschap “dit zijn ze”. In
de etalage stonden zeker nog twee keer zoveel ringen. We kregen geen verdere
uitleg, de verkoper stond er gewoon bij te kijken. Mijn vriend zei dat hij
witgoud eerder mooi vond. Met een zucht is de verkoper toen nog een ander setje
gaan halen, en zei toen dat we best op hun site keken. Daar stond alles op. Ze
hebben echt niet de moeite gedaan om de klanten te helpen/uitleg te geven of
hun volledige gamma te laten zien. En als je iets vroeg leek het allemaal te
veel!! Jammer, door zo’n houding hebben ze potentiële klanten echt weggejaagd!

Gelukkig hebben we ondertussen bij juwelier 2 wel onze
ringen gevonden ;-)

Mieke

Mieke
31-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1191

Lieve

Meld misbruik25-2-2014 10:18:22

Ik heb ook de indruk dat ze bij Versato niet echt behulpzaam genoeg zijn. Ik was daar ook gaan kijken voor trouwringen en dan halen ze die standaardset in de doos boven. Maar ik was eigenlijk geinteresseerd in de ringen in de etalage. Dus ik maar aandringen en zeggen dat ik graag diamanten wou. Ik ging al zelf richting etalage en dan heeft de verkoopster ze toch maar opengedaan.

Op die manier kan ik niet kopen hoor. Ik ga daar dus ook geen ringen kopen. Voor klanten moeten ze er alles bijhalen vind ik.

Ann
14-9-2013
 Meld misbruik25-2-2014 10:35:55

Mijn verlovingsring kwam van bij Versato, ook heel slechte ervaring mee.
Mijn ring moest kleiner gemaakt worden, wat normaal 2-3 weken zou duren en heeft uiteindelijk bijna 3 maanden (??) geduurd. Als ik na 4-5 weken belde om is te horen hoe het zat kreeg ik een heel kort antwoord in de zin van 'als we nog niet gebeld hebben betekent het dat uw ring nog niet klaar is'. En als ik een paar weken later toevallig in de buurt van de winkel was ben ik even binnen gesprongen en kreeg ik weer een zeer kort en geïrriteerd antwoord.
Neen, ons zie je niet meer in die winkel hoor!!

Lieve

Meld misbruik25-2-2014 11:46:57

Nu heb ik er wel een goede ervaring mee toen ik er mijn dochter onlangs gaatjes liet prikken. Lieve meneer! Maar voor trouwringen... ga ik er dus niet meer.

Mrs to be
28-6-2014
 Meld misbruik25-2-2014 12:31:46

Oei, mijn vriend en ik gaan in Leuven in maart naar de trouwersdagen van Versato...
Wij wonen in Mechelen en had een mailtje gestuurd met de vraag of er in Mechelen ook zo'n actie kwam en kreegt antwoord dat dat spijtig genoeg niet het geval was, maar dat als we in Leuven onze zin zouden vinden, we nadien dan konden afhalen in Mechelen en ook voor eventuele aanpassingen,... Ik had wel een goede indruk dan, maar nu klinkt dit absoluut niet zo leuk :s

In welke winkel was dat Mieke? Ik hoop dat je gewoon echt pech had met de verkoper...

Groetjes

kevin
14-6-2014
 Meld misbruik25-2-2014 14:48:58

wij zijn afgelopen zaterdag naar de trouwersdagen geweest bij versato antwerpen op de keyserlei,en wij zijn daar op een geweldige manier ontvangen en geholpen door verkoopster wendy die er al meer dan 20 jaar werkt.

we kwamen binnen en kregen meteen een drankje aangeboden,dan mochten we eens rondkijken in de etalage,en uiteindelijk zijn we aan tafel gaan zitten met een paar gekozen kistjes met ringen in.

we vroegen uitleg omtrent een paar ringen en zijn zeer goed geinformeerd,we zeiden ook wat ons budget was en wat we zoal zelf in gedachten hadden.

uiteindelijk hebben we onze ringen zelf mogen samen stellen,het type,de breedte,de kleur en de steentjes,echt heel de ring konden we zelf samen stellen.

al bij al,na nog geen uurtje waren we eruit en hadden we onze droom ringen.

echt zeer vlotte service,dikke merci aan wendy die ons heel goed geholpen heeft.

zeker voor herhaling vatbaar.

groetjes kevin

L.
24-5-2014
 Meld misbruik25-2-2014 16:34:08

@ Mrs to be: wij zijn in Hasselt gaan kijken. Misschien (en hopelijk!!) zijn ze in de andere filialen wel vriendelijk. Maar in Hasselt zien ze mij in ieder geval nooit meer terug!

L.
24-5-2014
 Meld misbruik25-2-2014 16:36:51

@ Mrs to be: Sorry, vergeten te vermelden, wij hebben daar nl ook een slechte ervaring, ongeveer dezelfde als Mieke. Weet niet waar zij is gaan kijken...

Mieke
31-5-2014
 Meld misbruik27-2-2014 17:22:24

Hoi iedereen,

Wij zijn in Antwerpen geweest. Ik vond het echt geen goede service. Nuja, als ik die verhalen lees hadden ze misschien gewoon hun dagje niet.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...