Terug naar overzicht
hihi carla ... eigenlijk grappig om dit te lezen Bij ons is het namelijk ook zo gegaan :-) Na 7 maanden samen te zijn waren we al in blijde verwachting van ons 1ste kindje , we zouden dan trouwen als ze kon stappen ... maar dan zwanger van nummer 2 dus weer uitgesteld tot ook zij kon stappen ... maar dan zijn de bouwplannen voor ons huisje er gekomen en hebben we er toen voor gekozen om de trouw uit te stellen tot ons huisje klaar was en onze kinderwens vervuld was ... en ja dan is nummer 3 gekomen .... ondertss is hij 3 jaar en zetten we onze grote stap .... in april zijn we ook 10 jaar samen alleen worden wij 28 en had ik graag voor mijn 30ste getrouwd :-) en krijgen van vele mensen de reactie gijle doet alles omgekeerd :-) maar ik ben tevreden met hoe het nu is :-) Ik denk niet dat we met tafelnamen gaan werken... maar ik had wel ideetjes om hetgeen we meemaakte te gebruiken maar hier geraakte ik niet verder wijs uit om het mooi te formuleren bv: - de eerste ontmoeting ( de 1ste foto van ons als koppel) - kinderwens ( foto van 1ste kindje ) - bouwen aan geluk ( foto van het huis afgewerkt of in opbouw ) ...... ofwel dachten we de kindjes nummers te laten die dan als tafelnummers diende
hihi carla ... eigenlijk grappig om dit te lezen
Bij ons is het namelijk ook zo gegaan :-)
Na 7 maanden samen te zijn waren we al in blijde verwachting van ons 1ste kindje , we zouden dan trouwen als ze kon stappen ... maar dan zwanger van nummer 2 dus weer uitgesteld tot ook zij kon stappen ... maar dan zijn de bouwplannen voor ons huisje er gekomen en hebben we er toen voor gekozen om de trouw uit te stellen tot ons huisje klaar was en onze kinderwens vervuld was ... en ja dan is nummer 3 gekomen .... ondertss is hij 3 jaar en zetten we onze grote stap .... in april zijn we ook 10 jaar samen alleen worden wij 28 en had ik graag voor mijn 30ste getrouwd :-)
en krijgen van vele mensen de reactie gijle doet alles omgekeerd :-) maar ik ben tevreden met hoe het nu is :-)
Ik denk niet dat we met tafelnamen gaan werken... maar ik had wel ideetjes om hetgeen we meemaakte te gebruiken maar hier geraakte ik niet verder wijs uit om het mooi te formuleren
bv: - de eerste ontmoeting ( de 1ste foto van ons als koppel)
- kinderwens ( foto van 1ste kindje )
- bouwen aan geluk ( foto van het huis afgewerkt of in opbouw )
......
ofwel dachten we de kindjes nummers te laten die dan als tafelnummers diende
Ik had eerst gedacht aan speciale datums, de dag waarop we een koppel geworden zijn, de dag waarop hij het gevraagd heeft om te trouwen, ... Eventueel geboortedatum kindjes of zo iets.En ik dacht dan ook ze aan tafel te roepen met de vraag van wie denkt het kaartje gekregen te hebben met de datum van het aanzoek, die personen mogen naar die tafel gaan of zo iets. Maar ik ben er nog niet uit.
misschien zoiets: http://tomvanlangenhove.be/journal/huwelijk/tafelnummer... maar de nummers laten vasthouden door je kindjes??Groetjes
Haha grappig hier zowat hetzelfde verhaal. Wel eerst huis dan kids en dan volgend jaar na 10 jaar samen trouwen....ben dan wel net 40....
Bij mijn nicht hielden de kindjes ook de tafelnummer vast op foto en dat is heel positief onthaald geweest