Terug naar overzicht
dag lieve mensen is er hier iemand aanwezig of kent er iemand een persoon die mijn toekomstige kan voorzien van een paar proefkapsels met optie tot het gekozen kapsel ook te voorzien op onze grote dag?wij zijn van antwerpen (regio Merksem)
graag een seintje aub,
dikke merci alvast,groetjes Kevin
Ik denk dat jouw verloofde best gewoon een kapper kiest en dit daar eens vraagt. Of zie ik het te eenvoudig? :-)
Bij de Cliént eens horen. (Antwerpen / ekeren / kontich / ... ) ze hebben veel vestigingen
Ik laat mijn haar ook doen door de Client. Zij komen zelfs aan huis oor een huwelijk als je dat wil! @Kevin: dat zijn wel niet de goedkoopste kappers ... ;-)
ik vond bruidskapper.be : proefkapsel + make up en kapsel op de dag zelf + make up voor 270 euro.Dit is de goedkoopste die ik voorlopig vond.Dus als er mensen zijn die goedkoper weten zet het hier maar bij kan ik mee lezen :-)
Ik ben ook op zoek naar een kapper + make-up regio Antwerpen (meer bepaald regio Lint)... Als iemand kan helpen? Thanks
Ondertussen ben ik bij De Client geweest voor mijn proefkapsel en het is TOP! Me happy en ik kan het iedereen aanraden! :-)
leuk dat je wat gevonden hebt :-)hoeveel moet je betalen bij de client voor kapsel en proefkapsel?
Ik heb deze week 60euro betaald voor wassen, knippen, brushen, stijlen (met stijltang) en opsteken. Ik vind dat redelijke prijs. Kapsel op de dag zelf zal ook zoiets zijn, want dan is het enkel opsteken maar ze komen wel aan huis (+/- 30 minuten rijden van het salon). Voor mij een heel redelijke prijs!