Terug naar overzicht
Ik heb mijn trouwkleed daar ook gekocht en de service was tot nu toe perfect. Eerste pas is in april, dus dan weet ik meer te vertellen :) Niet te veel zorgen maken! In elke winkel loopt er wel eens iets fout en hebben mensen een slechte ervaring! Ik ken iemand die haar kleed daar heeft gekocht en geen enkel probleem heeft gehad!
Bij mij is het ook allemaal vlot verlopen. Volgende week mag ik mijn jurk definitief gaan ophalen, en ik heb er alle vertrouwen in. Ik vrees dat er hier op 't forum wat opgeklopt geweest is met een aantal slechte ervaringen (wat ik zeker enorm erg vindt voor hen!), maar ik denk dat als je echt 'zoekt' je over elke winkel wel negatieve commentaren kan vinden. Geniet er van dat je je droomjurk gevonden hebt, en de rest komt allemaal wel goed! :-)
Ik heb ook mijn trouwjurk daar gekocht.Heb enkele weken geleden mijn eerste pas gedaan en toen was het kleed al aangepast.Natuurlijk moesten hier en daar nog wat kleine dingen gewijzigd worden, maar er werd echt rustig de tijd genomen om dit te doen.Voor de eerste pas is het wel belangrijk je schoenen en je lingerie al mee te nemen, zodat ze je jurk daarop kunnen aanpassen.Mijn kleed had standaard een erg lange sleep, maar dat wilde ik liever niet. Bij het kiezen van het kleed is toen gevraagd hiervan een stola te maken. Deze was ook al klaar met de eerste pas en was PERFECT! De naaister denkt ook echt mee met jou als je nog iets wil veranderen of als je ergens mee zit! Zij kent haar vak door en door! Ik heb echt het volste vertrouwen in het Bruidsparadijs en vind het jammer dat ze hier op het forum zoveel negatieve commentaar krijgen. De winkel is inderdaad niet super gezellig, maar de service is echt goed en dat is toch het belangrijkste, nee?