Terug naar overzicht
hoi miek,wij zijn dit zelf ook van plan voor onze trouw en ben ook al opzoek gegaan op het net maar er is idd niet veel te vinden of je komt op ceremonie meester die zelf alles regelen.je kan altijd kiezen voor iemand van famillie of vriendenkring zo gaan wij dit ook doen en hebben al de geknipte persoon gevonden met een vlotte babbel ook natuurlijk :) alvast veel geluk met de zoektochtben nog wel opzoek naar idee's over een eigen ceremonie boekje heeft iemand dit ook al gedaan of voorbeelden en ideetjes hoe ik dit in elkaar moet steken zou mij alvast op het goede spoor brengen.kirsje_peeters@hotmail.com
hoi miek,
wij zijn dit zelf ook van plan voor onze trouw en ben ook al opzoek gegaan op het net maar er is idd niet veel te vinden of je komt op ceremonie meester die zelf alles regelen.
je kan altijd kiezen voor iemand van famillie of vriendenkring zo gaan wij dit ook doen en hebben al de geknipte persoon gevonden met een vlotte babbel ook natuurlijk :) alvast veel geluk met de zoektocht
ben nog wel opzoek naar idee's over een eigen ceremonie boekje heeft iemand dit ook al gedaan of voorbeelden en ideetjes hoe ik dit in elkaar moet steken zou mij alvast op het goede spoor brengen.
kirsje_peeters@hotmail.com
Er zijn wel degelijk mannelijke consulenten bij het huis van de mens :) Ze zijn inderdaad wel niet erg breed gezaaid.Waarom moet het persé een man zijn, als ik dat vragen mag? :)Groetjes!
Wij werken met O de vie. We hebben hier ook een vrouw maar ik weet niet of ze verder ook mannen hebben. Zij heeft ook ons zoontje gedoopt. Wij zijn daar heel blij mee
Ja de meeste zijn vrouwen.In huis van de mens te Gent zijn het alleen vrouwen.In Kortrijk zit er wel eentje maar dat moest ze eens vragen en we hebben nog niks gehoord dus ik vrees ervoor :-sVoor geloofsredenen van mijn vriend is het belangrijk dat het een man is dus probeer ik er echt wel een te zoeken :-)Heb ook al gedacht aan een kennis maar vind het leuker als het " officiëler " is omdat onze trouw voor de wet en ons eigen ceremonie op een andere datum zijn.De datum van de wet heeft voor ons geen betekenis.
Hoi,hoi,... Ik ben ook op zoek naar iemand die een eigentijdse ceremonie aan elkaar kan praten en wij kwamen uit bij de vliegende pastoors. Mss ook iets voor jullie. Hou me op de hoogte. www.vliegende-pastoors.be
aar Dag Miek!Oke, in dat geval moet je inderdaad verder op zoek naar een man! Maar ik weet echt niet waar je die verder nog zou kunnen vinden.Het lijkt me ook leuker als een buitenstaander dat doet. En in de geloofsgemeenschap van je man, is er daar niet zoiets? Ik probeer maar mijn hersenspinsels neer te schrijven, ik weet natuurlijk ook niet helemaal wat er kan en wat jullie wensen zijn.Maar ik hoop echt dat jullie is vinden naar jullie zin!